مسیج فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

اس ام اس

اس ام اس ، اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه

Message-Fa | پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۳ ق.ظ

اس ام اس عاشقانه 19  تیر 93

گفتم کجا؟ گفتا به خون
گفتم چرا؟ گفتا جنون
گفتم که کى؟ گفتا کنون
گفتم نرو خندیدو رفت

.

پیامک عاشقانه جدید 93

.

معذرت خواهی همیشه به این معنانیست که تواشتباه کردی وحق با دیگران

است بلکه به این معناست که اون رابطه بیشترازغرورت برات ارزش داره

.

پیامک عاشقانه جدید 93

.

مرد و زن ندارد
به نقطه ی ما شدن که رسیدی
شور انگیز ترین باش برای عاشقانه هایت
میان مردمان شهر فریاد زن دوستت دارم
و اگر کسی چشم غره ایی رفت
تنها دعایش کن تا عاشق شودهمین

.


.


ناز آن چشمی که سویش مال ماست
ناز آن رویی که بوسش مال ماست

.

پیامک عاشقانه جدید 93

.

دیوار چین را بینمان اضافه کن
اهمیتی ندارد
وقتی دلم کنار توست

.

پیامک عاشقانه جدید 93

.


بهارپوش پر از اطلسی دستت را
میان باغچه ی دست هام می کارم
نفس کشیدمت انگار جای هرچه هواست
دمادم نفسم باش  دوستت دارم

.


پیامک عاشقانه جدید 93

.

ﻣﺜﻞ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﭼﺸﻤﻬﺎﯾﺖ ﺩﯾﺪﻧﯽ ﺍﺳﺖ
 ﺷﻬﺮ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻧﮕﺎﻫﺖ ﺩﯾﺪﻧﯽ ﺍﺳﺖ
ﺯﻧﺪﮔﺎﻧﯽ ﻣﻌﻨﯽ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺗﻮﺳﺖ
 ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﯾﺖ ﺑﯽ ﻧﻬﺎﯾﺖ ﺩﯾﺪﻧﯽ ﺍﺳﺖ

.

پیامک عاشقانه جدید 93

.


کمی عشق از تلاقی نگاهم با نگاهت در چشمانمان جاخوش کرد
بعد از آن هرچه شد چه خوب چه بد چه خنده دار چه اشکبار همه اش تقصیر آن یذره عشق بود

.

پیامک عاشقانه جدید 93

.


ﺳﺒﺪﻯ ﻫﺴﺖ ﺩﺭ ﺍﻧﺪﯾﺸﻪ ﻣﻦ
ﻛﻪ ﭘﺮ ﺍﺯ ﮔﻞ ﺑﺪﻫﻢ ﻫﺪﯾﻪ ﺑﻪ ﺗﻮ
ﻏﺎﻓﻞ ﺍﺯ ﺁﻧﻜﻪ ﺗﻮ ﺧﻮﺩ ﻧﺎﺏ ﺗﺮﻯ
ﻳﻚ ﺟﻬﺎﻥ ﮔﻞ ﺑﺨﻮﺭﺩ ﻏﺒﻄﻪ ﺑﻪ ﺗﻮ

.

پیامک عاشقانه جدید 93

.


به عشق یه ساحل به دریا زدم
به دریا زدم تا که پیدا نشم
یه ساحل که دائم پسم میزنه
پسم میزنه چون که دیوونه شم

.

پیامک عاشقانه جدید 93

.


یکی انفرادی شده زندگیش
یکی باخت داده پای سادگیش
یکی هرچی هست با دلش صادقه
یکی عاشقه عشقشم عاشقه
خدا چوب لای چرخ کارم نکن
خدا خسته ام صبح بیدارم نکن

.

پیامک عاشقانه جدید 93

.


مثله اون روزا هنوز دلم برات لک میزنه
حسرت داشتن تو پیرشده عینک میزنه

.

پیامک عاشقانه جدید 93

.

چشمهایت حرف می زنند و لب هایت پلک
کدام را ببینم؟  کدام را ببوسم؟

.

پیامک عاشقانه جدید 93

.


سلام یه زحمت واست داشتم
هروقت از جلو آینه رد شدی  این دوست منم ببوس

.

پیامک عاشقانه جدید 93

.

خودت را بگذار جای من

اگر مثل من عاشقت نشدی
دوباره خودم عاشقت می‌شوم


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">