مسیج فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

اس ام اس

اس ام اس ، اس ام اس عاشقانه


پیامک شب قدر

Message-Fa | چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۴۷ ب.ظ

شب قدر است و نومیدی ندارد
کسی از بارگاه باری امشب
فروغ رحمت و نور امید است
به هر جانب که رو می آری امشب
.
.
.
یا غافر الخطایا،
عمری به گرداب گناه، ذلت اندوختیم
ما را به لطف چشم پوشی، عزت ببخش
.
.
.
در زندگی برای رسیدن از خود به خدا یک خط راست و کوتاه لازم است ؛
نامش صراط مستقیم !
ای مهربان ، ایاک نعبد و ایاک نستعین …
.
.
.
امشب رحمت دوست جاریست
مانند رود
نه
مانند باران
اگر دلتان لرزید
بغضتان ترکید
کسی اینجا
محتاج دعاست
.

.
چون نامه جرم ما به هم پیچیدند
بردند به دیوان عمل سنجیدند
بیش از همگان گناه ما بود، ولی
ما را به محبت علی علیه السلام بخشیدند
.


.
.
آدم خلیفه ی تنهای خدا روی زمین است
امپراتوری که گاهی باید برگردد به آخرین سلاحش
و سلاح او گریه است …
و سِلاحُهُ البُکاء …
.
.
.
ﺧﺪﺍﯾﺎ …
ﯾﺎﺩﻡ ﺑﺪﻩ ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﯾﺎﺩﻡ ﻧﺮﻩ ﯾﺎﺩﺕ ﮐﻨﻢ !
.
.
.
دلت را با خداوند آشنا کن
ز عمق جان خدایت را صدا کن
دل غفلت زده مانند سنگ است
مس دل را به یاد او طلا کن
به پیش او گشا دست نیازی
به درگاه بلند او دعا کن
.
.
.
ایمان بیاورید به خدایی که به پیچک فرمود : “نرده را زیبا کن”
سهراب سپهری
.
.
.
یا من یعطی الکثیر بالقلیل:
از تو حق شناس تر کیست؟ از تو سپاس گزارتر کجاست؟
از ما جز کمی و کاستی نیاید و از تو جز اکرام و اکمال نشاید
.
.
.
گدا که میبینم در دل نمیگویم راست میگوید یا دروغ ؟
کمکش کنم یا نکنم ؟
آدم خوبی است یا نه ؟
چشمانم را میبندم و کمکش میکنم تا وقتی رفتم گدایی پیش خدا نگوید که …
.
.
.
گفتم که گناه من عظیم است عظیم
در حشر جزای من جحیم است جحیم
ناگاه به گوش جان شنیدم از غیب
نومید مشو خدا کریم است کریم
.
.
.
و من هنوز و تا همیشه به همین یک آیه دلخوشم :
“بندگانم را آگاه کن که من بخشنده ی مهربانم !”
.
.
.
از آسمان باران انا انزلنا بر فرق زمین می بارد
امشب چشمانم را با آب توبه می شویم
و کلام قرآن در دهانم می ریزم
تا خواب چشمانم را نیازارد . . .
.
.
.
رو به سوی تو نمودم که پناهم بدهی
نعمت مغفرت و عفو گناهم بدهی
ز آنچه دادی به کسانی که مقرب گشتند
چه شود از کرمت نیز به ما هم بدهی

.

.

.

ری ما را بر عظمت و شناسایی آن راهی نیست
تنها می توان درزیر باران رحمت
“لیله القــــــدر”
ایستاد تا برما ببارد
و جانهایمان را از آب زلال خود شست وشو دهد و پاک سازد . . .
.
.
.
شب قدر، شب احیای خویش، با دم مسیحایی دعاست
شبی است که باید قدر خویش را بشناسی، تقدیر خویش را رقم بزنی
و خویشتنِ جدید را با قلم توبه و جوهر اشک ترسیم کنی . . .
طاعات قبول و التماس دعا
.
.
.
یا رب ز تو امشب عطا می طلبم
هشیاری و بخشش خطا می طلبم
مقبولی روزه و نماز و طاعات
از درگه لطفت به دعا می طلبم
.
.
.
نگران
منتظر
تنها
عصبانی
بهانه گیر
همه ی اینها من هستم !
کمی آرامم کن …

نظرات  (۲)

سلام.ایام شهادت مولای متقیان،امام علی علیه السلام رو به همه ی پیروان آن امام بزرگوار تسلیت عرض می کنم.التماس دعا...
التماس دعای مخصوص
پاسخ:
شما هم مارو در این شبهای عزیز دعا کنید ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">