مسیج فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

اس ام اس

اس ام اس ، اس ام اس عاشقانه


اس ام اس جوک باحال و خنده دار تیر ماه

Message-Fa | چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۵۹ ب.ظ

بعضیام لایک نمیکنن فکر میکنن
لایکشون امضای مدیر کل
شرکت نفتـــــــــــــــــــــــــه... !

.

.

.

این !
نه این یکی !
نه دیگه این !
خدا وکیلی روی این یکی برم دیگه …
“من هنگامی که میخوام سوار پله برقی بشم”

.

.

.

جدید ترین بهونه بابام برای خاموش کردن کولر...


باد کولر سرطان زائه!!!

الانم دارم ذوب میشم :(((

.

.

باور کنید این اسپریه داوران جام جهانی ک مخترعش هم ثروت مند شده

همون بفرشادیه عروسی های خودمونه فقط بسته بندیش عوض شده.حالا هی بگید نه!!

.

.

.

بچه ها بطور کــــاملا مشکوک! صورتم یه جوش زده از اون بین الـمللیـا:|
آخه ماه رمضون که عروسی نمیگیرن:((((
ینی واسه محکم کاری شروع کنم به فکر کردن اینکه چی بپوشم؟؟ :

.

.

.

اگه وقتی بچه بودیم جای اینکه بهمون یاد بدن شبا تو جامون نشـ.....اشیم
یادمون داده بودن روزا توی زندگیمون نــر....یـنـیـم الان به مراتب موفق تر بودیم :|

.

.

.

رفتم دستشویی و اومدم گودزیلامون جلو اون همه آدم برگشته میگه دو سال بعد
آخه مگه من چند دقیقه تو دستشویی بودم فوقش ۵ دقیقه حالا نیم ساعت این ور اون ور که به جایی نمیرسه
حقش بود بزنم بسقفه به چسب
نه بچسبه به سقف

.

.

.

بعضی ها عین آب دماغ اند
دیدی وقتی میادپایین
هرچقدم خودتوسرویس کنی
برنمیگرده سرجاش پس زورنزن.....اگه میخادبره
یه فین کن هر دوتون راحت شین"!!!"

.

.

.

فــقط یــه ایــرانی میـــتونه با سِـــت کامــل آدیداس و نایک
بره بشیـــنه قـــهوه خــونه قـــلیــون بکشـــه

.

.

.

دختره 12 سالش هنوز نشده استاتوس زده : رو سنگ قبرم بنویسید براش اخرش شدم فداش یکی نیست بهش بگه تو برو از دفتر دبستان گچ بیار خانوم معلم میخواد مشق بده بهت لامصب

.

.

.

بچه از جیبم دو میلیون بردار برو سه تانون بگیر!!!

باشه حالا بخند !!! خواهیم دید

.

.

.

به تازگی دخترا خیلی خوشگل شدن‏‏
‏‏

فکرکنم از نرم افزارای جدید استفاده میکنن تو ادیت‏

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">