مسیج فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

اس ام اس

اس ام اس ، اس ام اس عاشقانه


فال روزانه 26 / 04 / 1393

Message-Fa | پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۴۲ ب.ظ


فال روزانه تیرماه 93


فروردین

با اینکه همه چیز بسیار خوب است و روز آرامی می توانید داشته باشید، اما حوصله شما به جا نیست و اندوه سنگینی در وجود خود حس می کنید. این درونگرایی باعث می شود بیش از همیشه ساکت باشید. باید مسایل را آسان بگیرید . هر موضوع کوچکی را بزرگ نکنید و بیهوده روز خود را خراب نکنید. خود را با فعالیت های فیزیکی سرگرم کنید تا حواستان پرت شود. سعی کنید در محل کار با انرژی بسیار کار کنید و همه مسوولیت های معوقه را به انجام برسانید. می توانید در انجام آنها از همکاران خود کمک بگیرید. در مسایل احساسی ترجیح می دهید تنها باشید. حوصله کسی یا چیزی را ندارید. این کاملا نرمال است. با عشقتان حرف بزنید او شما را کاملا درک خواهد کرد.   


اردیبشهت

از اینکه دایم در کار و تلاش باشید خسته شده اید. دوست دارید کمی به خود استراحت دهید. انرژی های جسمی و روحی شما کم شده اند اما وظایف خود را باید به انجام برسانید. برای آنها اولویت تعیین کنید و بر اساس اهمیت آنها را انجام دهید. در انتهای روز هم به خودتان استراحت دهید. می توانید با دوستان بیرون بروید و خستگی یک روز کاری سخت را از تن بیرون کنید. در محل کار همکاران برایتان ارزش قایل هستند و امروز بیش از همیشه می توانید روی آنها اثرگذاری داشته باشید. از این فرصت برای پیشرفت های بیشتر بهره بگیرید. در مورد مسایل احساسی نیز این فرصت را دارید تا فردی بسیار جذاب آشنا شوید و او را تحت تاثیر خود قرار دهید.


خرداد

شاید متوجه شوید یکی از اطرافیان شما غمگین است. این را بدانید که می توانید به او کمک و بار غم هایش را کم کنید. اما نگذارید غمگینی او روحیه شما را نیز خراب کند. روابط اجتماعی شما هم بسیار خوب است و امروز می توانید خیلی راحت روی دیگران تاثیر خوب داشته باشد و ایده های خود را عرضه کنید. از این فرصت برای تعامل بیشتر در محل کار استفاده کنید تا پیشرفت های بیشتری را برای خود رقم بزنید. سخت کوشی های ماه های گذشته امروز به ثمر می نشینند و موقعیت های خوبی برای شما رقم می زنند. در مسایل عاشقانه، شما همیشه جانب احتیاط را رعایت می کنید. با این که هیجان درونی شما زیاد است اما بسیار محتاطانه رفتار می کنید.  این احتیاط امروز برای شما مفید است.


تیر

کارها و مسوولیت های شما امروز بسیار زیاد هستند. این شاید تا حدی در روحیه شما تاثیر بگذارد. اما شما توان و اراده بالایی دارید و می توانید با برنامه ریزی دقیق همه آنها را به انجام برسانید. فهرستی از کارها را بر اساس فورس بودنشان تهیه و به همان ترتیب آنها را انجام دهید. پس از آن می توانید استراحت کنید و با دوستان یا خانواده یک بعدازظهر خوب داشته باشید. فردی در اطراف شما هست که به او علاقه مند شده اید، اما شهامت بیان احساس خود را ندارید. امروز شانس با شما یار است. دل را به دریا بزنید و قدم پیش بگذارید. فقط این را بدانید که نباید عجول باشید.


مرداد

همیشه سخت کوش و تلاشمند بوده اید. اما قدرت تمرکزتان امروز از همیشه بیشتر است. هر ایده ای در سر دارید یادداشت کنید تا در موقع مناسب از آنها استفاده کنید. می توانید برای ادامه تحصیل یا حتی مهاجرت برنامه ریزی داشته باشید. قوه خلاقه شما بسیار قوی است آن را بیهوده هدر ندهید. در مسایل عاطفی نیز، از تجربه های پیشین خود درس بگیرید. اشتباهات قبل را تکرار نکنید. این را هم بدانید با عجول بودن راه به جایی نخواهید برد. اگر آرام باشید، روز بسیار خوبی در کنار معشوق تجربه خواهید کرد.


شهریور

امروز نتیجه همه تلاش های خود را خواهید دید. این موجب خوشحالی بسیار زیاد شما می شود. این فرصت را برای خود جشن بگیرید. هر فکر و رویا و ایده ای در سر دارید یادداشت کنید. خلاقیت شما امروز زیاد است و می تواند موجب پیشرفت های بیشتر در کار و زندگی شما بشود. در کار باید خطر کنید و برای موقعیت های بهتر سرمایه گذاری کنید. البته عجولانه کاری را آغاز نکنید. در مسایل احساسی هم هر دو دوست دارید این رابطه عمیق تر و نزدیک شود. با هم قرار بگذارید و در مورد خواسته هایتان بیشتر با هم حرف بزنید.


مهر

انرژی های جسمی و روحی شما زیاد هستند. روی انجام کارها تمرکز کنید و با هوشمندی خود آنها را به انجام برسانید. این فرصت را دارید تا ایده های خوب خود را برای مدیر توضیح دهید و به واسطه آن موقعیت شغلی خود را بهبود ببخشید. این را بدانید هر کاری فراز و فرود دارد و از موانع نباید هراسی به دل راه بدهید. در مسایل احساسی یک روز معمولی اما شاد در انتظار شما است. می توانید با هم بیرون بروید و در کنار یکدیگر آرامش را حس کنید.


آبان

شاید فشار کاری کمی شما را در تنگنای روحی قرار دهد. اما ناامید یا خسته نشوید. با برنامه ریزی دقیق و صحیح می توانید همه آنها را به انجام برسانید. استرس نداشته باشید و با رویکرد تازه و روش های نوین، کارهای خود را به بهترین نحو و با سرعت بیشتر به انجام برسانید. شما این فرصت را دارید تا در محل کار حسابی بدرخشید و آینده خوبی را برای خود رقم بزنید. در مسایل عاطفی نیز مهربان و شاد باشید. با عشقتان همان طور که شایسته اش هست رفتار کنید. اما خیلی هیجانی نباشید و در مورد حرف هایی که به زبان می آورید مراقب باشید. با عجله و شتابزدگی نمی توان برای آینده خوب تصمیم گیری کرد.


آذر

امروز شاید دوست داشته باشید تنها باشید. بیشتر دوست دارید در خودتان باشید و به آرزوها و برنامه های خود فکر کنید. شاید برای فشار کاری باشدو هر چه هست فرصت خوبی برای آماده شدن برای پیشرفت های بیشتر است. اگر ایده یا خلاقیت خاصی در سر دارید، حتما یادداشت کنید. مطمئن باشید روزی به کارتان خواهند آمد. در کار خود فرصت های طلایی رقم خواهید زد. این امر شما را به آینده ای بهتر سوق می دهد. در مسایل عاطفی نیز می توانید با فرد مورد علاقه خود لحظه های شاد و خیلی خوبی داشته باشید. شما هر دو از مصاحبت هم لذت می برید.


دی

امروز در خانه مهمان دارید. این مساله تا اندازه ای موجب استرس شما می شود. دایم نگران هستید که کارها درست و روی اصول پیش بروند. اما نگران نباشید و از این موقعیت استقبال کنید زیرا موجب می شود با افراد جدید آشنا بشوید. افرادی که ایده های بسیار نابی در ذهن شما ایجاد می کنند و به واسطه آن می توانید در شغل خود پیشرفت های بسیاری داشته باشید. ورزش های سبک همچون پیاده روی به کم شدن استرس شما کمک بسیاری می کنند. در مسایل احساسی کمی عجولانه و شتابزده رفتار می کنید که چندان خوب نیست. بهتر است کمی تامل داشته باشید و هیجانی حرف نزنید و تصمیم گیری هم نکنید.


بهمن

امروز درگیر اسناد و کارهای قانونی خواهید بود. شاید به واسطه آنها تماس و ایمیل های زیادی هم داشته باشید. از فشار آنها هراسی به دل راه ندهید و با آرامش به همه آنها رسیدگی کنید. این کارها پله های ترقی شما هستند و می توانید با سرعت بسیار به آرزوهای خود برسید. در کنار آنها، کارهای عقب افتاده خود را نیز انجام دهید. روابط اجتماعی شما امروز بسیار خوب است. از آن بهره بگیرید. در مسایل احساسی نیز با عجله تصمیم گیری نکنید. برخی حرف ها و مسایل نیاز به زمان دارند. آرام باشید و اگر مشکلی میان شما و عشقتان به وجود آمده است، با همفکری هم برطرف کنید.


اسفند

فرصت های مالی به شما روی کرده اند. شاید تصور کنید امروز خیلی با انرژی کار نمی کنید اما خودتان را بیهوده خسته نکنید. امروز نتیجه تلاش های خود را خواهید دید و در سرازیری کاری قرار خواهید گرفت. البته بهتر است احتیاط کنید و خیلی شتابزده و هیجانی کاری انجام ندهید. از قدرت اجتماعی خود بهره بگیرید و در مسیر موفقیت از همکارانتان کمک بخواهید. در مسایل عاطفی شاید احساس کنید در حال طی کردن مسیر نادرست هستید. اما عجول نباشید. با توجه به تجربیات پیشین خود، آرام و شاد در کنار شریک عاطفیتان باشید.

منبع : برترینها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">