مسیج فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

اس ام اس

اس ام اس ، اس ام اس عاشقانه


جوک جدید

Message-Fa | جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۳۴ ب.ظ

یه روزی شیطون گولم زد تصمیم گرفتم واسه امتحان فیزیک درس بخونم
کتاب باز شد بابام تو حیاط دریل روشن کرد مامانم چرخ گوشت همسایه کناری با میخ تو دیوار میکوبید منo_O پاشدم رفتم پشت بوم هوام سرررررد کتاب باز شد گودزیلا اومده میگه محمد فک کنم داری میمیری
من:0__0 چرا ؟؟
گودزیلا:آخه داره از دهنت دود میاد
من در آستانه مرگ@ _ @
ماشینهای اسقاتی.اسغاطی....^__^
گودزیلا&/
فک وفامیله من دارم؟؟

.

اس ام اس جوک

.

یکی از دلایلی که من زن خارجی نمیگیرم اینه که باید شیربهارو به دلار بدم.....
حیف شد....این تحریما دست منو بسته....خخخخ

.

اس ام اس جوک

.

هی جوونی کجایییییییی
به داداشم میگم یکم ورزش کن هیکلت مثل من ورزشکاری بشه
میگه برو بابا . تو هیکلت مثل دستخط آدم دست راستی میمونه که با دست چپ نوشته باشه

آخه آدم چی بگه

.

.

پسره قیافش شبیه شامپو تخم مرغی داروگره بعد تو پروفایلش زده: دست از پا خطا کنی تعویض میشی
خیلی ها منتظرند که برای یک نیمه هم شده جای تو بازی کنند
یکی نیست بهش بگه اخه حلوا شکری تو برو خدا رو شکر کن عامل جنگ جهانی سوم نشدی

.

اس ام اس جوک

.

دو جمله است که احساسات مردان را متحول می کند:
1) من به تو افتخار می کنم عزیزم !
2) کله پاچه با نون سنگک داغ

.

اس ام اس جوک

.

ﺍﻭﻝ ﺧﻂ ﺳﻮﺍﺭ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﺷﺪﻡ ۱ﻧﻔﺮ ﻣﻮﻧﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﭘﺮ ﺷﻪ
بعد ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺖ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﻭﻣﺪ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺑﻪ ﺷﻮﺧﯽ ﮔﻔﺖ :
ﺧﺎﻧﻮﻡ ﻣﺎ ۱ﺳﺎﻋﺘﻪ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺷﻤﺎﯾﯿﻢ !
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻫﻮﻝ ﺷﺪ ﮔﻔﺖ : ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﺧﻮﺍﺏ ﻣﻮﻧﺪﻡ :|
ﯾﻨﯽ ﻣﺎ ۴ﻧﻔﺮ ﮐﻪ منهدم شدیم ،
ﺧﻮﺩ ﺗﺎﮐﺴﯿﻪ ﺍﺯ ﺷﺪﺕ ﺧﻨﺪﻩ ﺍﺳﺘﺎﺭﺕ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﺩ :lol:

.

اس ام اس جوک

.

یارو سنگین ترین پیکش پیک نوروزی بوده که اونم با کمک فک و فامیل حلش کرده
بعد هی زرت و زورت پست میزاره اینو میزنم به سلامتی این ، به سلامتی اون !

.

اس ام اس جوک

.

تا حالا به دخترا دقت کردید ؟!
ناخن مصنوعی ، مو مصنوعی ، مژه مصنوعی ، دماغ عملی
بعد دنبال یه مرد واقعی میگردن :|

.

اس ام اس جوک

.

دختره ریش و سیبیل داره در حد اصغرآقا مکانیک
بعد تو پروفایلش زده :
“زیبایی در سادگی است”
یعنی دمپایی جلو بسته توالت اعتماد به نفس اینو داشت الان پرایدوانت بود :|

.

اس ام اس جوک

.

ﻣﻦ ﺗﺎ ﺳﻮﻡ ﺩﺑﺴﺘﺎﻥ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻡ
ﻣﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﭘﻮﻟﺪﺍﺭﯾﻢ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﯾﻪ ﻣﺴﻮﺍﮎ ﭼﺎﺭ ﭘﻨﺞ ﺗﺎ ﻣﺴﻮﺍﮎ ﺩﺍﺭﯾﻢ
ﻭ ﻫﺮﺷﺐ ﺑﺎ ﻫﺮﮐﺪﻭﻡ ﺩﻟﻢ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﻣﯽ ﺗﻮﻧﻢ ﻣﺴﻮﺍﮎ ﺑﺰﻧﻢ !

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">