مسیج فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

اس ام اس

اس ام اس ، اس ام اس عاشقانه


فال روزانه 29 / 04 / 1393

Message-Fa | يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۹ ق.ظ



فروردین

امروز می توانید همه ناممکن ها را ممکن کنید. مسایلی که دیگران غیرممکن می پندارند را انجام می دهید و این موجب خوشحالی خودتان خواهد شد. همیشه با فکر باز موانع را حدس می زنید و هیچ کاری برایتان دشوار نخواهد بود. می توانید برای موفقیت بیشتر از دیگران الهام بگیرید و آنها را الگوی خود قرار دهید. در محل کار می توانید با اعتماد به نفس کامل خوش بدرخشید و مهارت های خود را به نمایش بگذارید. مدتی است از عشق خود بی خبر هستید. شاید بهتر باشد با او قرار بگذارید و دوباره یا یکدیگر ملاقات داشته باشید. از نظر احساسی در وضعیت خوبی قرار دارید و می توانید در کنار هم لحظه های شادی را تجربه کنید. 


اردیبشهت

امروز به فرهنگ مردم شهرها یا کشورهای دیگر علاقه مند می شوید. با همه وجود دوست دارید در مورد آنها بیشتر بدانید. برای این کار می توانید مقاله های مرتبط را در اینترنت جست‌وجو و مطالعه کنید. این علاقه شما در اطرافیان نیز هیجات یادگیری ایجاد می کند. در مسایل کاری بهتر است با همه توان خود پیش بروید و از انرژی های موجود برای نشان دادن مهارت های خود استفاده کنید. برای دور کردن هر نوع استرس می توانید پیاده روی کنید. در مسایل احساسی ممکن است با انتقاد شریک عاطفی خود مواجه شوید. از این مساله ناراحت نشوید اما اگر مدتی از هم دور باشید به نفع هر دو شما است.


خرداد

امروز فرصت های بسیار خوبی برای افزایش حقوق و در آمد دارید. با استفاده بهینه از این موقعیت در مسایل کاری نیز موفق می شوید و می توانید یک آینده بسیار خوب برای خود رقم بزنید. البته شاید یک روز سخت و پرمشغله کاری در پیش داشته باشید. اما ناراحت نشوید و از هر موقعیتی برای نمایش توانایی های خود بهره بگیرید. در دل از رابطه احساسی خود راضی نیستید اما در ظاهر برعکس آن را نشان می دهید. بهتر است صادق باشید و با عشقتان در این مورد حرف بزنید. 


تیر

بسیار دوست دارید به یک مسافرت بروید و برای آن برنامه ریزی هم می کنید. اما شاید به دلیل مشغله کاری قادر به رفتن نباشید. این مساله نباید ناامیدتان کند. برنامه هایتان فقط با کمی تاخیر انجام خواهند شد. احتمالا در یک رویداد اجتماعی شرکت می کنید و به واسطه آن با افراد جدید و جالب آشنا خواهید شد. از تجربه این افراد برای بهبود شغل خود بهره بگیرید. شما توان پیشرفت دارید و فقط باید مهارت های خود را بشناسید و آنها را به بهترین شکل ارایه دهید. در مسایل عاطفی شاید کمی دلخوری میان شما وجود داشته باشد اگر نمی توانید رو در رو به عشقتان بگویید، بهتر است یک نامه کوتاه و بدون حاشیه برای او بنویسید و در مورد خواسته های اصلی خود با او حرف بزنید.


مرداد

فرصت های مالی خوبی به شما روی خواهد کرد. با هوشیاری از آنها استقبال و استفاده کنید. به دلیل انرژی های خوبی که دارید دیگران نیز در این مسیر به شما کمک خواهند کرد. با برنامه ریزی های درست و ایجاد نوعی تغییر در روند کاری خود می توانید در شغلتان پیشرفت های بسیاری را رقم بزنید. در مسایل احساسی شاید با کمی مشکل مواجه شوید. احساس می کنید رابطه شما بسیار عادی شده است و هیچ هیجانی ندارد. بهترین کار این است با عشقتان حرف بزنید و صادقانه نیازهای واقعی خود را به او بگویید.


شهریور

شما روحیه بسیار آرام و مهربانی دارید. همین که متوجه می شوید یکی از دوستانتان غمگین است، سریع پای حرف های او می نشینید تا بار غمش را کاهش دهید. امروز این فرصت را دارید تا با انسان های جدید آشنا شوید و از طرز فکر آنها برای بهبود مسایل کاری خود بهره بگیرید. شاید در میان آنها فردی باشد که شما را مجذوب خود کند. در محل کار باید بسیار مراقب باشید. برخی از افراد چشم دیدن موفقیت های شما را ندارند و باید با احتیاط به جلو پیش بروید. در رابطه عاطفی خود دچار مشکل شده اید و به این واسطه از عشقتان انتقاد خواهید کرد. اما آرام و با مهربانی این کار را انجام دهید تا دلخوری میان شما ایجاد نشود.


مهر

طرز فکر و نظرات شما برای دیگران ارزش بسیاری دارد. باید سعی کنید در مورد تفکرات خود با دیگران حرف بزنید و آنها را از عقاید خود آکاه سازید. می توانید یک گوش شنوای بسیار خوب برای اطرافیان باشید. روحیه امروز شما دیگران را تحت تاثیر قرار می دهد. در مسایل احساسی با نوعی تردید و ناراحتی دست و پنجه نرم می کنید. باید تکلیف خود و عشقتان را روشن کنید. شاید بد نباشد از گذشته ها درس بگیرید و راه غلط را دوباره تکرار نکنید. اگر مجرد هستید نیز امکان ملاقات با عشق قدیم خود را دارید.


آبان

خلاقیت و ایده پردازی های شما امروز در اوج خود قرار دارند. می توانید از این همه ایده های خوب برای پیشرفت بیشتر در محل کار خود استفاده کنید. با تلاش و غنیمت شمردن فرصت ها، امکان ارتقا شغل یا درآمد خود را دارید. در مسایل احساسی، سعی در مخفی کردن بخش اصلی احساسات خود دارید. شما قلبا از این رابطه خشنود نیستید اما در ظاهر با شریکتان مهربان هستید. این کار درستی نیست و راه به جایی نمی برد. شاید بهتر باشد صادقانه در مورد احساسات خود با او خرف بزنید.


آذر

شما ایده های مالی بسیار خوبی دارید. دیگران نیز این را درک کرده اند و می خواهند از فکر اقتصادی شما کمک بگیرند. با روی گشاده به آنها کمک کنید. در محل کار نیز باید کاملا صبور باشید و با حوصله و دقت کارهای خود را انجام دهید. در مورد مسایل احساسی، حس خوبی ندارید. در واقع از رابطه خود راضی نیستید و تصور می کنید در دام این ربطه گرفتار شده اید. شاید بهتر باشد صادقانه با طرف مقابل خود حرف بزنید و در مورد واقعیت های احساسی خود به او بگویید.  


دی

امروز بسیار پرحرف می شوید و در مورد هر موضوعی اظهار نظر می کنید. این مساله موجب تعجب اطرافیان می شود. شاید بد نباشد به جای حرف زدن، آنها را یادداشت کنید. اما همین امر کمک می کند تا در محل کار ایده های زیادی مطرح کنید و مورد توجه مدیر خود واقع شوید. در مورد مسایل عاطفی خود دچار نوعی تردید شده اید. احساس می کنید علاقه تان به شریک عاطفیتان کم شده است و مسایل آن طور که دوست دارید پیش نمی رود. شاید بهتر باشد در این مورد با هم حرف بزنید تا به یک تصمیم گیری مشترک برسید.


بهمن

امروز حس ششم بسیار زیادی دارید. می توانید از استعدادهای خود برای پیشبرد بهتر کارها کمک بگیرید. ایده های خلاقانه ای که در ذهنتان می چرخند را می توانید یادداشت کنید تا در فرصت مناسب به بهترین شکل از آنها بهره بگیرید. در محل کار شاید کمی سوءتفاهم پیش بیاید اما زود برطرف می شود. از نظر عاطفی، روز بسیار خوبی در پیش دارید. می توانید با هم بیرون بروید و شاد باشید اما مراقب باشید حرفی نزنید یا رفتاری نداشته باشید که موجب ناراحتی او بشود.


اسفند

امروز می توانید با خوش بینی و هیجان مثبت به جلو پیش بروید. همه انرژی ها به نفع شما هستند. ایده هایی که در سر دارید را یادداشت کنید. در محل کار بهتر است با اعتماد به نفس در مورد فکرهای خود حرف بزنید. با دیگران نیز رفتار دوستانه داشته باشید تا این تعامل دوستانه منجر به بهبود شرایط کاریتان شود. با برنامه ریزی دقیق به جلو پیش بروید تا موفق شوید. در مسایل احساسی باید بدانید شاید اوضاع آن طور که می خواهید پیش نرود. ناامید نباشید اما صادقانه در مورد نیازهای خود با شریک عاطفیتان حرف بزنید .  
منبع : برترینها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">