مسیج فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

اس ام اس

اس ام اس ، اس ام اس عاشقانه


اس ام اس جوک - 30 تیر

Message-Fa | دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۵۷ ق.ظ

همیشه تو زندگیتون امید داشته باشید

حالا امید نشد فرهاد، فرهاد نشد محسن ،محسن نشد علی، علی نشد ....دی :

.

اس ام اس جوک

.

یه بار به یه دختره گفتم: "میگیرم میزنمتاااا"

با کمال ناباورى گفت: "تو منو بگیر . هرچقدر دلت خواست بزن":|.

اس ام اس جوک

.

دوره زمونه ای شده که دیگه مردم و دوستان با WiFi هم تک زنگ میزنن ...!

.

اس ام اس جوک

.

چه تلخ است...

شکلات 96% رومیگم!!! نکنه فکرکردی میخوام عاشقانه بگم؟؟ بروبابا حوصله داری...

.

.

دیده شده معتادهای به اینترنت وقتی حوصله شان سر می رفت
دسته جمعی با هم آواز می خواندند:
کفتر کاکل به سر. "wi-fi " ....
این message از من ببر "wi-fi" .... :))

.

اس ام اس فامیل دور

.

فامیل دور: آقای مجری یه چیزی بگم اصن باورتون نشه، من بچه بودم...
آقا مجری: خُب؟
فامیل دور: باورتون شد؟!
آقای مجری: بله باورم شد!
فامیل دور: چی جوری شما باورتون شد آقای مجری؟! من خودم باورم نمیشه!

.

اس ام اس خنده دار اعتراف

.

اعتراف میکنم هر روز تو بازار با دوستام مثل خر پول خرج میکنم ولی وقتی سوار تاکسی میشم سر پنجاه تومن با راننده دعوا میکنم.

.

اس ام اس ضد دختر | ضد پسر

.

کدومشون بیشتر خنده دار ترن؟
1.پسرا بعد از زمین خوردن ؟
2.دخترا بعد از شستن صورت؟

.

اس ام اس

.

دیروز دستگاه مبدل دیجیتالمون(ستاپ باکس)!!!!!داغ کرد منم طی یک عملیات انتحاری کول پد(cool pad)لپ تاپ رو گذاشتم زیرش.الانم همه چی خوبه!همه چی آرومه!نابغه ای بودم خودم خبر نداشتم!برم قایم شم تا آمریکا پیدام نکرده!!!

.

اس ام اس خنده دار خاطرات

.

یادمه ما تا سوم راهنمایی هفت سنگ و کش بازی میکردیم،
(ناگفته نماند که همونشم ناظم ازمون بزور کتک میگرفت)،
اونوقت گودزیلامون(آبجیم که 8سالشه)دیشب از بابام میخواست واسش دیکشنری
فارسی به انگلیسی بخره تا خاطراتشو اینگیلیش بنویسه.
اینا رو که میبینم حس میکنم تک سلولیم!
هییییی روزگار سوختییبیم

.

اس ام اس

.

دقت کردین اونایی که صداشون خعلی قشنکه قیافه هاشون داغونه وبرعکس!

.

خاطرات خنده دار

.

داداش کوچیکم 6 کیلو تخمه گذاشته جلوش داره میخوره
میگم بذارشون اینور باهم بخوریم

یه دونه گذاشته تو دستم ...

میگه  : اینو بخور  بقیه هم همین مزه رو میدن

.

جوک خنده دار تیر 93

.

اگه ریا نباشه بنده"نان آور" 3 خانواده هستم

البته ببخشید سوتفاهم نشه یه وقت،،،،من فقط میرم نونوایی واسه این 3 خانواده نون میارم وگرنه منو چه به کسب معاش!!

.

جوک خنده دار تیر 93

.

یکی فانتزی های فرهنگیم اینه که دوست دارم یه فیلم بسازم
که توش کاپیتان با صدایى آروم و به غایت مودبانه به ملواناش میگه لطفا لنگرها رو بکشید

.

اس ام اس خنده دار

.

ﺑﻪ پسره مﯿﮕﻢ ﮐﯿﻒ ﭘﻮﻟﺖ ﭼﻪ ﻗﺪﺭ ﻗﺸﻨﮕﻪ …..

ﻣﯿﮕﻪ ﭼﺮﻡ ﻣﺸﻬﺪﻩ !!!!!!!! ،ﻋﻤﻮﻡ ﺍﺯ آﻟﻤﺎﻥ آﻭﺭﺩﻩ!!!!!. . . . . . . . . . . .

ﺧﺪﺍﯾﺎ ﺍﮔﻪ ﺭﺍﻩ ﺩﺍﺭﻩ ﺍﯾﻨﻮ ﺗﻮ ﺍﻭﻟﻮﯾﺖ ﺑﺰﺍﺭ

.

اس ام اس خنده دار

.

یعنی عمق فاجعه رو وقتی درک کردم که بابام از گوشی یازده دو صفرش دل کند و اعلام کرد میخواد یه گوشی لمسی با قابلیت نصب وایبر بخره واسه کاهش هزینه ها!! دی :

نظرات  (۱)

مرسی بامزه بودن
پاسخ:
(:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">