مسیج فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

اس ام اس

اس ام اس ، اس ام اس عاشقانه


اس ام اس جوک مرداد 93

Message-Fa | پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۴ ب.ظ

وصیتنامه ی یک دختر
سعی کنید به کسی افتخار همسری خود را بدهید که
مهربان، دلسوز، وفادار، پولدار
با شهامت، شجاع، پولدار
نکته دان، ظریف، احساساتی، پولدار
عاقل، انعطاف پذیر، معتقد و پولدار باشد
این را بدانید که همه چیز مادیات نیست!

.

.

اس ام اس جوک و خنده دار مرداد 93

.

.

امروز داشتم تلفنى تنظیمات یه برنامه رو به یکى از دوستام میگفتم
برگشته میگه حالا گزینه ساوه رو بزنم ؟!
بعد کلى بحث تازه فهمیدم منظورش گزینه save بوده:|
خداییش ما با کیا می شیم هشتاد میلیون نفر؟؟؟
مسی دلش خوشه ب کیا گل زده:|

.

.

اس ام اس جوک و خنده دار مرداد 93

.

.

یکی از فانتزیای من اینه که با یکی که نمیشناسمش انقدر گرم احوال پرسی کنم که طرف کپ کنه...
چند وقت پیش تو مدرسه با یکی این کارو کردم طرف هر دفعه منو میدید زل میزدو تو فکر فرو می رفت...

.

.

اس ام اس جوک و خنده دار مرداد 93

.

.

یه آقایی تصادف میکنه چهارتا بچشو از دست میده!!!
عمــــــــوم میره دلداریش بده میگه:
مرگ شتریه ک در خونه همه میخوابه ، ولی تو خونه تو دیگه ریده... :| :)))
فکو فامیل به این میگن عایا؟!!! :

..

اس ام اس جوک و خنده دار مرداد 93

.

.

سکوتم از رضایت نیست...
ساقه طلایی تو گلوم گیر کرده یه لیوان آب بده لامصب

.

.

اس ام اس جوک و خنده دار مرداد 93

.

.

اینایی که بهشون درخواست دوستی میدی میان پروفایلتونگاه میکنن بعدتاییدمیکنن

اینا همونایین که توخیابون بهشون سلام میدی اول سرتاپاتونگاه میکنن بعدجواب میدن!!!

.

.

اس ام اس جوک و خنده دار مرداد 93

.

.

این پسرایی که تا یه دختر میبینن نمکدون میشن و شروع میکنن بهترین دوستاشونو مسخره میکنن .. آدمو یاد جدال کفتارهای نر برای تصاحب ماده ها تو راز بقا میندازن ...!!خخخخخخخخ

.

.

اس ام اس جوک و خنده دار مرداد 93

.

.

هواپیما درحال سقوط خسیسه به بغل دستیش میگه :من چقدر بدبختم

یارو میگه:چرا؟


میگه آخه بلیط برگشتم خریدم..

.

.

اس ام اس جوک و خنده دار مرداد 93

.

.

مورد داریم تومحلمون زنه با ماشین شوهرش با سرعت هفتادتا ازرو دست اندازها میپره.فکر کنم چند وقت دیگه هم پارک دوبل رو یاد بگیره.

.

.

اس ام اس جوک و خنده دار مرداد 93

.

.

مورد داشتیم دختره همون دو سه سانتی متر شالی که روسرش بود رو میندازه،عکسشو میذاره فیسبوک زیرش مینویسه آزادی یواشکی من!

ینی این تا الان فکر میکرد در قید بند و اسارت بود:|

.

.

اس ام اس جوک و خنده دار مرداد 93

.

.

به یه گودزیلا 5 ساله گفتم موش بخوردت
بهم گفت برو با بابات شوخی کن!!!!!
من 0-0
بابام 9-9
وزیر امور خارجه ی آمریکا (((((((((:
مدافع حقوق بشر :(((((((
یعنی دیگه تو افق و عمود و اینا محو شدم

.

.

اس ام اس جوک و خنده دار مرداد 93

.

.

ﻣﺎ ﮐﻪ ﺁﺧﺮﺵ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪﯾﻢ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﻪ ﮐﺎﻡ
ﮐﯿﻪ؟!!!
ﻭﻟﯽ ﺧﻮﺏ ﻫﺮ ﮐﯽ ﮐﻪ ﻫﺴﺖ ﺧﻮﺍﻫﺸﺎ
ﺩﺳﺖ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺑﭽﺮﺧﻮﻧﻪ
ﻣﺎﻫﻢ ﺩﻭ ﺗﺎ ﮐﺎﻡ ﺑﮕﯿﺮﯾﻢ ﺛﻮﺍﺏ ﺩﺍﺭﻩ

.

.

اس ام اس جوک و خنده دار مرداد 93

.

.

اجیم دوم ابتداییه دوستش برا تولدش ادکلن گرون اورده حالا من یه دختر17ساله دوستم برا تولدم عروسک کوکی خریده بود.
مدیونی اگه فک کنی منم برا تولدش پستونک خریدم.^_^

نظرات  (۲)

قشنگ بود
پاسخ:
:-)
دوست داشتم
پاسخ:
:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">