مسیج فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

اس ام اس

اس ام اس ، اس ام اس عاشقانه


فال روزانه 06 / 05 / 1393

Message-Fa | دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۱ ق.ظ

فال روزانه امروز دوشنبه مرداد93 فال حافظ فال متولدین فرودرین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند




فروردین

امروز در محل کار، مسوولیت های خود را با دقت بیشتری انجام دهید. شاید بدتان نیاید کمی تنبلی کنید، اما این کار درستی نیست. می توانید با خلاقیت و انجام درست کارها اطرافیان را تحت تاثیر قرار دهید. این را بدانید هیچ کسی برای دیگری کاری انجام نمی دهد. پس به جای انتظار از دیگران، خودتان کارهای خود را انجام دهید. اگر در جمعی که حاضر هستید، پشت سر فرد غایب غیبتی برپا است به آنها ملحق نشوید زیرا فقط به دوستی های خود لطمه می زنید. در مسایل عاطفی، کمی شرایط برایتان مبهم است. نسبت به فرد خاصی احساس علاقه دارید اما نمی دانید آیا این عاطفه واقعی است و آیا می توانید به رابطه خود و او اعتماد داشته باشید یا خیر. باید به خود زمان بدهید تا همه چیز مشخص شود.


اردیبشهت

در محل کار وظایف بسیاری برای انجام دارید. برای آنها برنامه ریزی کنید. با اولویت بندی مهم ترین ها، می توانید با تمرکز و درست به همه آنها رسیدگی کنید. در روابط اجتماعی خود نیز خوب است از افرادی که مدت ها است خبری از آنها ندارید، خبر بگیرید. البته بهتر است خود را به جریان زندگی بسپارید تا همه چیز خوب پیش بروند. در مسایل عاطفی کمی گیج هستید و نمی توانید درست را از غلط تشخیص دهید. شاید این ابهام تا چند روز با شما همراه باشد. اما سخت نگیرید و اجازه دهید گذشت زمان همه واقعیت ها را برایتان آشکار کند.

خرداد

امروز فرصت های جدیدی سر راهتان قرار می گیرند. در محل کار حسابی مهارت های خود را به نمایش بگذارید تا فرصت های شغلی خوبی را برای خود مهیا کنید. با پتانسیل بالایی که دارید می توانید روند همیشگی را تغییر دهید و به سوی موفقیت بتازید. البته، همه اینها در گرو این هستند که از مسوولیت های خود شانه خالی نکنید و تنبلی را هم کنار بگذارید. جواب سر بالا ندهید و با شهامت ایده های خود را مطرح کنید. در مسایل عاطفی نیز این فرصت را خواهید داشت تا با فرد جدیدی آشنا شوید. هر دو فاز فکری مشابه دارید و با صحبت با یکدیگر متوجه می شوید چه دوستان خوبی می توانید برای هم باشید.

تیر

شاید نتوانید به درستی روی کارهای خود تمرکز کنید. امروز در محل کار، دایم ذهنتان از این شاخه به آن شاخه می پرد. خیلی به خود سخت نگیرید. لازم نیست همه کارها همین امروز تمام شوند. بیرون بروید و با آدم های جدید ارتباط برقرار کنید. امروز عواطف شما بسیار زیاد است. خیلی خوب می توانید اطرافیان را مجذوب خود کنید. از این فرصت برای آشنایی با فردی که مورد علاقه تان است، استفاده کنید.

مرداد

امروز شاید بد نباشد کمی در عالم رویا سیر کنید. قدرت تمرکز کافی ندارید و دایم ذهنتان به جاهای مختلف پرواز می کند. سخت نگیرید و اجازه دهید رویا فکر شما را پر کند. در این عالم می توانید همه مسایل را بسیار خوب ببینید و حالتان بهتر باشد. روابط اجتماعی شما امروز بسیار خوب است و دوست دارید بیرون بروید و انسان های جدیدی را ملاقات کنید. همین کار را انجام دهید. در مسایل عاطفی نیز ماجراجویی بسیاری دارید و می توانید یک روز سرشار از هیجان را برای خود و شریک عاطفیتان رقم بزنید.

شهریور

امروز ذهن شما باز است و می توانید همه حس های خوب دنیا را به خود جذب کنید. از تیزهوشی خود برای انجام کارها بهره بگیرید. اگر خیلی سریع همه چیز از ذهنتان پاک می شود، مسایل مهم و ایده های خود را یادداشت کنید تا بتوانید در فرصتی مناسب از آنها بهره بگیرید. برای افکار خود اطلاعات جمع کنید. این کار را می توانید با ارتباط برقرار کردن با افراد جدید انجام دهید. در مسایل عاطفی نیز شاید کسی را بیابید که برایتان بسیار جذاب است. شهامت به خرج دهید و وارد این دوستی بشوید.

مهر

شاید بد نباشد امروز مرخصی بگیرید و در خانه استراحت کنید. فشارهای فکری بسیاری دارید و نمی توانید روی کار تمرکز کنید. این موجب استرس شما می شود. با حرف زدن با دوستان یا خانواده حال بهتری خواهید داشت. می توانید دوستان را دعوت کنید و دور هم در مورد موضوعات موردعلاقه تان حرف بزنید. در مسایل عاطفی نیز شاید با فرد جدیدی آشنا بشوید که موجب آرامش فکری شما می شود. خودتان باشید و با اعتماد به نفس بالا در مورد ایده های خود حرف بزنید. حتی می توانید به دیدار دوستانی بروید که مدت های طولانی است از آنها خبری ندارید.

آبان

امروز ایده های خوبی در سر دارید و دیگران هم دوست دارند پیرو شما باشند. از این فرصت برای یافتن دوستان جدید استفاده کنید. در سر خود افکار بسیاری دارید. می توانید آنها را یادداشت کنید و در زمان مناسب به آنها هویت واقعی ببخشید. در این مسیر ممکن است با فردی آشنا شوید که از نظر احساسی بسیار به هم نزدیک هستید.بهتر است با حرف های ارزشمند شخصیت واقعی خود را به او نشان دهید تا یک دوستی پایدار آغاز شود.

آذر

از کمک خواستن در انجام امور خود نترسید. گاهی مشورت گرفتن شما را در مسیر بهتری قرار می دهد و می توانید با چشمان باز و احتمال هر نوع اشتباهی، موفقیت های بسیاری را خود رقم بزنید. در مورد افکاری که مدت هاست ذهن شما را مشغول کرده است با افراد قفابل اعتماد حرف بزنید و مشکلات خود را سبک کنید. در مسایل کاری نیز اگر تمرکز ندارید، به خود سخت نگیرید. برطرف می شوند. در مسایل عاطفی، بهتر است صراحت کلام داشته باشید و احساسات واقعی خود را بیان کنید تا بتوانید به نتیجه بهتر دست پیدا کنید.

دی

انرژی جسمانی و احساسات قوی دارید. می توانید همه مسوولیت ها و کارهای خود را با دقت و تمرکز انجام دهید. این فرصت خوبی برای نمایش مهارت ها است. از آن بهره بگیرید. از ارتباطات اجتماعی خود نیز در این مسیر کمک بگیرید. شما خلاقیت بسیار خوبی دارید. ایده هایتان را بنویسید. در مسایل عاطفی نیز شاید در میان دوستان با فردی آشنا شوید که فاز فکری مشابه شما دارد و می تواند به بهبود حال عاطفی شما کمک شایانی کند.

بهمن

برای اینکه دیگران درک درستی از شما داشته باشند باید حرف بزنید. نظرات خود را بیان کنید. شاید خیلی وقت باشد که در مورد ایده ها یا حرف های دل خود چیزی به زبان نیاورده باشید. امروز این فرصت هستد و از آن استفاده کنید. بگذارید شریک عاطفی شما نیز بداند چه در سر شما می گذرد. دیدگاه خود را توسعه دهید. در مسایل کاری نیز بهتر است روند همیشگی را کنار بگذارید تا پیشرفت های جدیدی حاصل شود.

اسفند

شاید افکارتان کمی پریشان باشد و نتوانید به درستی تمرکز کنید. نگذارید این مساله شما را ناامید یا خسته کند. با جمع و جور کردن ایده های خود و یادداشت آنها می توانید موقعیت های بهتری برای خود رقم بزنید. نا مشخص بودن آینده دلیل نمی شود هراس داشته باشید و نتوانید کارهای عادی خود را انجام دهید. در مسایل عاطفی نیز بهتر است صادقانه در مورد احساسات خود حرف بزنید. می توانید در کنار شریک عاطفی خود آرامش را احساس کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">