مسیج فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

اس ام اس

اس ام اس ، اس ام اس عاشقانه


اس ام اس جوک سری جدید مرداد 93

Message-Fa | چهارشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۰۹ ق.ظ

دیشب اسم وای فایم رو گذاشتم :
"اگه میتونی هکـش کن ؟!! " :||||

امروز صبح که از خواب بیدار شدم دیدم اسمش شده : "عن شدی ؟!! "


واقعا که هنر نزد ایرانیان است و بس!
وطنم پاره ی تنم!

.

.

پیامک جوک مرداد 93

.

.

اعتراف میکنم دیروز رفتم به مغازه به صاحبش گفتم:سلام خسته نباشید نوشابه دارید؟
-آره
-پپسیه؟
-آره
سیاهه؟
-آره
-خنکه؟
-آره
-بیزحمت یه دوغ بدید.
هیچی دیگه دقیقا پنج کیلومتر دنبالم کرد.آخرشم نتونست بگیره.مردم اعصاب ندارن

.

.

پیامک جوک مرداد 93

.

.

من با اینکه دخترم ولی دو گروه از دخترا رو اصلا درک نمی کنم!!!
یکی اون گروه از دخترایی که از سوسک و موش و اینجور جک و جونورا نمی ترسن!!
یکی هم اون گروه از دخترایی که 4 تا از ناخونای دستشون کوتاهه بقیشون بلند!!

.

.

پیامک جوک مرداد 93

.

.

آیا می دانستید در هر یک از چشمان مگس 4000 عدسی وجود دارد

چیه؟ نکنه فکر کردی آینه بغل داره که از هرطرف که بهش نزدیک می شی متوجه میشه

.

.

پیامک جوک مرداد 93

.

.

توی خونه اگه بخابم میگن مرده متحرک بزرگ کردیم ،اگه بشینم میگن قالی پوسید ،اگه حرف بزنم میگن سرمون رفت،اگه حرف نزنم میگن لالی، اگه راه بری میگن مگه زمین میخ داره بشین.................
شمابگین فک و فامیله داریم عایا؟؟؟؟؟

.

.

پیامک جوک مرداد 93

.

.

موارد استفاده دندان در ایران :
در وا کن
گره وا کن
گوشکوب برای آجیل
وسیله دفاع شخصی بانوان
ناخن گیر
به عنوان دست اضافه
حتی مورد داشتیم به عنوان قیچی هم کاربرد داشته
و در آخر جویدن غذا

.

.

پیامک جوک مرداد 93

.

.

مـــیگــم یــوخ زشــت نــبـآشـــه طــوری دســ خــطــم افـــتضــاحــه کــ هــر کـی از رآه میــرسه بــآ یــقیــن میــگــه : رشــتت تــجــربــیـه

.

.

پیامک جوک مرداد 93

.

.

راز خود را به یک زن لال بگویید ،


خواهید دید به اذن پروردگار شفا پیدا میکند

.

.

پیامک جوک مرداد 93

.

.

مورد داشتیم دختره پست گذاشته توله سگه من کیه...؟

اونوقت تمام پسرایه ادلیستش زیره پستش شروع به هاپ هاپ کردن...
ولی من رویه حسابم با این توله سگ ها نیس..
با اون کسیه که زیر پستش کامنت گذاشته من پاکوتام..
من پاکوتام تو رو خدا منو انتخاب کن..

.

.

پیامک جوک مرداد 93

.

.

گفت و گوی کاملا جدی دختر خاله هام که امروز تو مهمونی شاهدش بودم:|
-میگم نرگس فرق دانلود با سرچ چیه؟
+فرق خاصی نداره فقط سرچ مال تبلته دانلود مال لپ تاپه:|
-خوب معنی دوتاشون چی میشه؟
+فکر کنم همون اینترنت خودمون باشه:|
-وای نرگس تو مخ کامپیوتری:|

.

.

پیامک جوک مرداد 93

.

.

احساسی که دخترا به پسرایی که ابرو برداشتن دارن ...

همون احساسیه که

پسرا به دخترایی دارند که سیبیلو هستن دارن

.

.

پیامک جوک مرداد 93

.

.

اینقدی که گدای سر کوچه مون واسم دعا میکنه
ننه بابام واسم دعا نکردن
خیلی دوسم داره لامصب
حیف که دستش تنگه وگرنه یه شاسی بلند واسم میخرید :|

.

.

پیامک جوک مرداد 93

.

.

من درحال چت با دختره تو فیسبوک
..........................................
من:سلام عزیزم کاری داشتی؟
دختره:آره یه سوال داشتم
من:بپرس
دختره:فرق ویندوز با سیستم عامل چیه؟
من:خب ویندوز یه جور سیستم عامله
دختره:وا مگه یه همچنین چیزی میشه
من:شده دیگه
دختره:پس اندروید چیه
من بدبخت:خب اونم یه سیستم عامله دیگه
دختره:وای فای هم یه جور سیستم عامله
من:عزیزم اون مال نته
دختره:مال ننه ی کیه؟
من:مال ننه ی من خاک بر سر اصن گوه خوردم جوابتو دادم

.

.

پیامک جوک مرداد 93

.

.

ﻫﻤﺴﺎﯾﻤﻮﻥ ﮔﺮﺑﻪ ﺷﻮ ﮔﻢ ﮐﺮﺩﻩ 300 ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﻦ
ﻣﮋﺩﮔﺎﻧﯽ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﭘﯿﺪﺍﺵ ﮐﻨﻪ !
ﺍﻭﻥ ﻭﻗﺖ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻣﯿﮕﻪ ﺍﮔﻪ ﺗﻮ ﮔﻢ ﻣﯿﺸﺪﯼ
ﺧﻮﻧﻤﻮﻧﻮ ﻋﻮﺽ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﮐﻪ ﭘﯿﺪﺍ ﻧﺸﯽ .. :|

.

.

پیامک جوک مرداد 93

.

.

آخرین بارى که نظرم واسه کسى مهم بود به سالها پیش برمیگرده

که مادربزرگم ازم پرسید جاتُ اینجا بندازم یا اون اتاق :|

.

.

پیامک جوک مرداد 93

.

.

بابام جدیدا واس اینکه از دست کولر راحت بشه؛رفته یه مرغ مینا خریده....!! :| :|
میارتش بیرون؛؛؛واسش آب میذاره؛اونم آب بازی میکنه و خیس خیس میشه....!
بعد بابام میره کولرو خاموش میکنه و با تحکم بسیار زیادی میگه:
تا شب کولر روشن نمیشه چون مینا تا شب خشک نمیشه،سرما میخوره !!! :| :|
پنکه م نداریم....:|
هم اکنون نیازمند فوت های شما هستیم....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">