مسیج فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

اس ام اس

اس ام اس ، اس ام اس عاشقانه


اس ام اس شب بخیر

Message-Fa | چهارشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۸ ب.ظ

دشت پر ستاره شب جولانگاه رویاهای شیرینت آرام بخواب

 

*

اس ام اس شبخیر گفتن عاشقانه و زیبا

*

 


امشب از تو می خواهم از نردبان خیالم بالا بیایی
و گل سرسبد رویاهای من شوی
شبت پر از رویاهای دست یافتنی

 

*

اس ام اس شبخیر گفتن عاشقانه و زیبا

*

 


وفادارتر از خدا سراغ ندارم به رسم همین وفاداری است که تو را به او میسپارم شب خوش

 

*

اس ام اس شبخیر گفتن عاشقانه و زیبا

*

 


واسه همه اونایی که کسی نیست بهشون بگه شب بخیرعزیزم
شب بخیر خوابای خوب ببینی عزیزم   
ستادعقده زدایی

 

*

اس ام اس شبخیر گفتن عاشقانه و زیبا

*

 


مشترک گرامی این اس ام اس برای بیدار کردن شما در نیمه شب فرستاده شده است لطفا پس از خواندنش لبخند بزنید و سعی کنید دوباره بخوابید

 

*

اس ام اس شبخیر گفتن عاشقانه و زیبا

*

 


دیگران سرمست و در آغوش جانان خفته اند
آنکه بیدار است هر شب مرغ شبگیر است و من
شبت ستاره بارون

 

*

اس ام اس شبخیر گفتن عاشقانه و زیبا

*

 


خوابی؟ دلم می خواد آروم خوابیده باشی بی ترس بی دلهره بی دلتنگی
دلم می خواد وقتی خوابی اونجا باشم دم در وایسم سرمو بچسبونم به چارچوب نگات کنم
خوب بخوابی گلم
شب بخیر

 

*

اس ام اس شبخیر گفتن عاشقانه و زیبا

*

 


صدای دلنشین زندگی طنین انداز روح و تن تو
شبت بخیر عزیزم

 

*

اس ام اس شبخیر گفتن عاشقانه و زیبا

*

 


ای گل سرخ پاییزم شبت به خیر عزیزم
بوسه به پات میریزم شبت به خیر عزیزم
وقت لالایی گفتنه تو خوب بخوابی عشق من
عشقو به پات میریزم شبت به خیر عزیزم

 

*

اس ام اس شبخیر گفتن عاشقانه و زیبا

*

 


شب
یعنی پایان با تو بودن
ای کاش میشد شب نیز جلودارمان نبود
در انتظار شب های با تو هستم
شب خوبی داشته باشی

 

*

اس ام اس شبخیر گفتن عاشقانه و زیبا

*

 


عزیزم پرده چشماتو آروم میکشم روی چشات بوسه دوستت دارم رو میگیرم از گونه هات شب به خیر احساس من

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">