مسیج فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

اس ام اس

اس ام اس ، اس ام اس عاشقانه


فال روزانه امروز 1393/05/15

Message-Fa | سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۱۵ ب.ظ

فال روزانه متولدین فروردین

امروز حوصله اینکه با دوستان خود بیرون بروید را ندارید. از نظر اجتماعی کمی ضعیف هستید و ترجیح می دهید در خانه تنها باشید. کوچک ترین مسایل نیز موجب ناراحتی شما می شود. با ورزش خود را سرگرم کنید و برای خود فیلم بگذارید و تماشا کنید. حتی می توانید در فرصت استراحت برای آینده بهتر خود برنامه ریزی کنید. ذهن باز و تلاشمندی زیاد شما کمک می کند تا بیشتر از این پیشرفت کنید. بنابراین از قدرت ایده پردازی خود غافل نشوید. در مورد مسایل احساسی، با فرد جدیدی آشنا می شوید و این دوستی بسیار سریع جلو می رود به طوری که خیلی زود به هم حس عاشقانه پیدا می کنید.

فال روزانه متولدین اردیبشهت

انرژی های امروز کم هستند و شما تا حدی عصبی و کلافه خواهید بود. اگر مجبور هستید در اجتماع یا گروهی از دوستان یا همکاران حرف بزنید، مطالب خود را بسیار کوتاه و خلاصه مطرح کنید. برای دور کردن استرس های خود می توانید ورزش های سبک انجام دهید یا حتی کتاب های موردعلاقه تان را مطالعه کنید. اگر مجرد هستید امروز این فرصت را دارید تا با فرد مناسبی آشنا شوید. به همین دلیل، بهترین لباس های خود را بپوشید و با روحیه خوب بیرون بروید. اگر هم در رابطه هستید، امروز با هم کمی مشکل پیدا خواهید کرد اما زود تصمیم گیری نکنید. این مشکلات موقتی هستند و برطرف خواهند شد.

فال روزانه متولدین خرداد

از نظر اجتماعی بسیار بی حوصله هستید و بیشتر دوست دارید در خانه تنها باشید. برای پر کردن این سکوت می توانید کتاب های موردعلاقه خود را مطالعه کنید. حتی می توانید از خلاقیت و ایده های خوب خود برای پیشبرد بهتر کارها استفاده کنید. شما توان پیشرفت بیش از این را دارید، بنابراین بهتر است رویکرد شغلی خود را تغییر دهید. در عوض، در مسایل احساسی روز بسیار خوب و پر انرژی در انتظار شما است. به فردی علاقه مند هستید و امروز این فرصت را دارید تا در کنار او آرامش را احساس کنید. هر چه بیشتر به این فرد نزدیک می شوید، بیشتر مجذوب او خواهید شد.

متولدین تیر

پروژه های فراوانی که باید قبل از ضرب الاجل انجام شوند به شما فشار می آورند، ولی اراده و همت شما باعث می شود که همه آنها را به انجام برسانید حتی اگر ناممکن به نظر برسد. سعی نکنید کل آن را خودتان انجام دهید. کمی کمک بگیرید. شما بدون اینکه اینقدر به خودتان فشار بیاورید هم می توانید به کارهایتان برسید. سعی کنید امروز استراحت کنید. امروز در مورد رابطه فعلی خود می خواهید دل به دریا بزنید و کاری کنید. شما در نهایت تصمیم می گیرید که به آهستگی به این موضوع نزدیک شوید. این باعث می شود که از بی صبری منفجر شوید، ولی از تجربه گذشته می دانید که این روش شما درست است. امروز در محل کار متوجه تغییرات زیادی می شوید. فضای کاری نسبت به قبل خیلی فرق کرده است. بر اساس چیزهای فعلی و نه قبلی تصمیم گیری کنید. انعطاف پذیر باشید وگرنه عقب می افتید.

متولدین مرداد

شما خیلی خوب عمل می کنید، ولی امروز حس می کنید که بیش از همیشه تمرکز دارید. مسیر پیش رو به نظرتان واضح و تعریف شده می آید. شما با انگیزه آینده را پیش بینی می کنید. سفری طولانی به خارج یا ادامه تحصیلات را در نظر دارید. امروز روز خوبی برای پژوهش و تمام کردن برنامه هایتان است. اگر امروز سر قرار می روید، از پروسه شناختن دوستتان یا شریک زندگی احتمالی تان لذت خواهید برد. ملاقات شما بسیار خوشایند خواهد بود و شما با احترام و دقت فراوانی با هم برخورد می کنید و این با تجربه قبلی شما خیلی فرق دارد. امروز احساس خلاقیت زیادی می کنید. تخیل شما شدت یافته است. آن را متوقف نکنید و روی این انرژی سرمایه گذاری کنید و به کارتان رویکرد هنری تری بدهید و بدین ترتیب شاهد شکوفایی آن خواهید بود.

متولدین شهریور

پاداشی که مدتها منتظرش بودید امروز بالاخره می رسد. این روزتان را روشن می کند. دوست دارید جشن بگیرید. شانس حضور یافتن در مناسبت اجتماعی بزرگی نصیبتان می شود. خوش بگذرانید. امشب از دیدن خواب های روشن و واضح خوب و بد تعجب نکنید. دفتر یادداشتی کنارتان بگذارید تا وقتی صبح از خواب بیدار شدید خواب هایتان را بنویسید. شما برای فکر کردن به تصمیمی که باید در مورد رابطه خود بگیرید به زمان نیاز دارید. شما به نقطه تغییر رسیده اید و می دانید که هر دوی شما از خودتان می پرسید آیا باید قدم بعدی برای عمیق تر کردن تعهدتان را بردارید یا خیر. این به اندیشه زیاد و بررسی انگیزه هایتان نیاز دارد. امروز تردید و بی تصمیمی بزرگترین دشمن شماست. این دشمن بیش از همیشه ذهن شما را مسموم می کند. باید روی ایده های پیشرفت سرمایه گذاری کنید و ریسک پذیر باشید و خودتان را درگیر و معطل نحوه اقدام به این کار نکنید.

متولدین مهر

امروز شما انرژی زیادی روی این رابطه رمانتیک می گذارید. انرژی امروز شما را تشویق می کند که روی رمانس تمرکز کنید. به عشقتان هدیه خاصی بدهید که میزان اهمیت شما به او را نشان دهد و زمانی را با هم سپری کنید. هر رمانسی که امروز آغاز شود قطعاً پایدار و ماندگار خواهد بود. نگذارید ترس به دلتان بیفتد. پیشروی کنید. اگر امروز با عشقتان بیرون می روید، این قرار برایتان از آنچه تصور می کردید رسمی تر خواهد بود. نگذارید این مسئله شما را بازدارد و شما هنوز هم می توانید زمان خوبی داشته باشید. حتی اگر زیاد خنده و شادی نباشد، ولی گفتگوی شما به نقطه جالبی می رسد. امروز چرخه جدیدی برای شما آغاز می شود که تا چهار هفته ادامه خواهد داشت. فرصت هایی باورنکردنی در مورد کار امروز سر راهتان ظاهر می شود. با آنکه در این مدت فراز و نشیب هایی وجود خواهد داشت، ولی در کل همه چیز به نفع شماست.

فال روزانه متولدین آبان

گذشته ها را دور بریزید و به آینده چشم بدوزید. این فرصت را دارید تا در کار، خودتان را نشان دهید. توانایی ها و مهارت های شما زیاد هستند. از آنها بهره بگیرید و تحسین مدیر و همکاران را برانگیزید. رویدادهای ناگهانی بسیار خوبی در انتظار شما هستند. به طور مثال شاید شاما اضافه حقوق بشوید. در مسایل عاشقانه نیز امروز این فرصت را دارید تا در مورد احساسات خود برای فرد مورد علاقه تان حرف بزنید. البته تجربیات گذشته خود را در نظر داشته باشید و دوباره در مسیرهای غلط یا اشتباه قرار نگیرید. باید با صبر و بدون هیجان در رابطه خود رفتار کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز مشغله فکری بسیار دارید. این مساله شما را بسیار عصبی و کلافه کرده است. شاید حتی تماس های تلفنی مشکوک یهم دریافت کنید که بیشتر موجب ناراحتی شما می شوند. اما خود را ناراحت یا نگرا ن نکنید. همه اینها برای فشار کاری و کم بودن انرژی های جاری در هوا است. در عوض، در مسایل عاطفی حس بسیار خوبی دارید. می توانید در کنار معشوق بسیار شاد و آرام باشید. در مورد عمق احساسات خود با او حرف بزنید و از فرصت با هم بودن استفاده کنید. اگر مجرد هستید نیز این فرصت را دارید تا فرد مناسبی آشنا و وارد رابطه شوید.

فال روزانه متولدین دی

امروز ممکن است با نگرانی های مالی مواجه شوید. بهتر است با چشمان باز همه سوابق مالی خود را بررسی و ریشه این مشکلات را کشف کنید. هر ایده خلاقانه ای که در سر دارید را یادداشت کنید تا در فرصت مناسب از آنها بهره بگیرید. شاید امروز نتوانید خیلی از کارهای خود را پیش ببرید اما می توانید مهارت های خود را نشان دهید. همین خوب است. در مسایل عاطفی نیز بدانید صداقت داشتن بهترین کلید موفقیت است. اگر با عشقتان صادق و مهربان باشید، آرامش بیشتری را در رابطه خود احساس خواهید کرد.

فال روزانه متولدین بهمن

اینکه اطرافیان کمی سرسنگین هستند را به خود نگیرید. این را بدانید هر کسی مشغله های فکری خود را دارد و همه نمی توانند همیشه شاد باشند. شاید خودتان هم عصبی و کلافه باشید. همین در بزرگ تر دیدن زشتی ها موثر است. سعی کنید تنها . آرام باشید. با ورزش هایی همچون پیاده روی یا یوگا می توانید استرس های خود را تا اندازه زیادی برطرف کنید. در مسایل احساسی، خیلی شتابزده رفتار نکنید. از تجربیات گذشته خود درس بگیرید و همان راه های قبل را نروید تا دوباره تجربه شکست نداشته باشید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز بیش از همیشه احساس تنش و کلافگی دارید. همه چیز روی مغز شما است و با کوچک ترین حرفی کلافه و عصبی می شوید. دلیل آن انرژی های کم جاری در هوا است. خیلی خود را ناراحت نکنید. فقط مراقب باشید رفتار اشتباهی نداشته باشید. شاید با پیاده روی تا حد زیادی بتوانید از این استرس ها کم کنید. در مسایل احساسی هم شاید تصمیم بگیرید به رابطه خود پایان بدهید. فکر بدی هم نیست. شاید این تلخی ها تمام شوند و فرصت برای آشنایی با فرد جدید و بهتری پیدا کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">