مسیج فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

اس ام اس

اس ام اس ، اس ام اس عاشقانه


فال روزانه پنجشنبه 1393/05/16

Message-Fa | چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۲ ب.ظ

فـــــــــــــــــــــــــــــال  روزانــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

فال روزانه متولدین فروردین

امروز حتی اگر از سوی دوستان قابل اطمینان خود تحت فشار قرار گرفتید، زمانی را برای دنبال کردن رویاهای تحقق نیافته‌تان اختصاص بدهید. اکنون که نپتون و اورانوس متوجه دنیای درون شده‌اند شما هم می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و سیر و سفری سرگرم کننده به دنیای درون خود داشته باشید. با وجود اینکه لزومی ندارد انگیزه‌های خود را برای دیگران توضیح دهید، اما در نهایت به دیگران اجازه بدهید که بفهمند شما در خلوت خود چه دورانی را سپری کرده‌اید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما قصد دارید آشفتگی‌های خود را کاهش دهید، بنابراین می‌توانید به طور کامل بر روی چیزهایی که نیاز دارید و می‌خواهید امروز اتفاق بیفتد تمرکز کنید. اما وقتی حس کنکاوی شما تحریک شود، موضوع پیچده‌تر می‌شود. برایتان سخت است که اطلاعاتی را که در اطرافتان وجود دارد را نادیده بگیرید، برای اینکه بخشی از آنها بسیار مهم هستند. از طرف دیگر اطلاعات بیشتر داشتن احتمالاً باعث می‌شود که طرز فکرتان تغییر کند. الان شما خودتان می‌دانید که چه کاری باید انجام دهید، پس همان کار را انجام دهید.

فال روزانه متولدین خرداد

اکنون شما می‌خواهید دوستانتان درکتان کرده و به شما احتیاج داشته باشند، اما ممکن است دوست نداشته باشید هرکاری که آنها از شما می‌خواهند را انجام دهید. شما در مرز بین جهان درونی و دنیای بیرونی‌تان گرفتار شده‌اید. تا موقعی که شما کاملاً کاری را شروع کنید برآورده کردن انتظارات مردم راحت به نظر می‌رسد. اگر نمی‌توانید کاری را انجام دهید تعهد ندهید، فقط به آنهایی که واقعاً قصد انجامشان را دارید جواب مثبت بدهید.

فال روزانه متولدین تیر

نشانه‌هایی که شما در رویاهایتان با آنها روبرو می‌شوید شاید در زندگی واقعی شکل واقعی به خود بگیرند. اگرچه این اتفاق اتفاق شگفت‌انگیزی است، ولی وقتی تخیلات شما تبدیل به واقعیت می‌شوند زندگی شما نیز پیچیده‌تر می‌شود. آنچه که اتفاق می‌افتد مهم نیست، فقط در دام ترسها و تردیدهایتان نیفتید، برای اینکه اینها می‌توانند عالی‌ترین موقعیت‌ها را خراب کنند. لازم نیست که هر چیزی را برای دیگران ثابت کنید. فقط باید دلتان پاک باشد.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز شانس خلاص شدن از محدودیت‌های خودتان را ندارید. شاید نخواهید قبول کنید که اعتقادات شما جلوی تفریح شما را می‌گیرند اما به ریشه ی محدودیتهای الان خود توجه کنید. این به این معنی نیست که شما اصلاً نمی‌توانید خوش بگذرانید بلکه سیاره ی زحل روی شما تأثیر گذاشته و شما را از لذت و تفریح دور می‌کند و شما آنقدر عاقل هستید که از قوانین پیروی می‌کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

نگران بودن در مورد کمبودها و چیزهایی که ندارید برای شما اتلاف انرژی به همراه دارد، اما امروز شاید شما قادر نباشید که به راحتی صداهایی که در مغزتان پیچیده را خاموش کنید. این صداها برای شما بسیار آشنا هستند. تشخیص دادن چگونگی شرایطتان در حال حاضر با گذشته متفاوت است، درحالیکه برانگیخته شدن ترسهای شما کمک می کند که فراتر از این موضوع و رو به پیشرفت حرکت کنید.

فال روزانه متولدین مهر

الان وقت حرکت کردن است! شما چند روز گذشته را به فکر کردن در مورد احساسات‌تان و کارهایی که پیش رو دارید گذرانده‌اید و حالا دیگر وقت بیکار نشستن نیست. به جای اینکه در انتظار یک فرصت زمان عالی باشید، همین حالا اولین قدم را به سوی اهدافی که برای خودتان تعیین کرده بودید بردارید. رسیدن به اهدافتان نیازمند زمان است، پس وقت‌تان را تلف نکنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز آیتم هایی که از گذشته نگه داشته بودید و دیگر واقعاً نیازی به آنها ندارید را دور بریزید. همانقدر که دوست دارید لوازمی با ارزش معنوی در اطرافتان نگه دارید، زمانی هم می رسد که باید به آینده نگاه کنید و هر چیزی که شما را یاد گذشته می اندازد دور بیندازید. زمانی که شما صرف تمیز کردن منزل و بیرون انداختن وسایل به درد نخور می گذارید باعث می شود که از گذشته جدا شوید و به خودتان اجازه پذیرش آینده را بدهید. اگر امروز برای اولین بار با کسی بیرون می روید، شاید متوجه شوید که او آنطور که انتظار داشتید لبریز از اشتیاق و حرارت نیست (حداقل در این لحظه اینطور است). انرژی امروز نشان می دهد که شما می خواهید بیشتر با او حرف بزنید و آشنا شوید، ولی از طریق صحبت کردن است که می توان مرزهای عدم شناخت را دورتر برد و یکدیگر را بیشتر شناخت.

فال روزانه متولدین آذر

از امروز تا چند روز آینده فضای گرمی و صمیمیت باز است. نزدیکان و عزیزان شما می خواهند زمان بیشتری را با شما بگذرانند و شما هم می خواهید دوستان خود را برای شام دعوت کنید. در هر صورت این کار را بکنید. زیرا شما را شارژ می کند و صحبت های جالبی با آنها خواهید داشت که شب شما را زنده می کند. با این حال نوعی تنش نیز در فضا هست که صمیمیت را خدشه دار می کند، زیرا همه شما از یک دیدگاه به مسائل نمی نگرید و اختلاف نظر در هر صورت بین شما وجود دارد. انرژی امروز برایتان فرصتی طلایی می آورد تا چیزهای بیشتری در مورد یک فرد خاص دریابید. شاید به مهمانی یا دورهمی اجتماعی خاصی بروید که فرصت مشورت با افرادی را پیدا کنید که در هنر پیشگویی استاد هستند و جواب های خود را از این افراد بگیرید. آنچه کشف می کنید در رفتار و نگرش شما تغییر زیادی ایجاد می کند.

فال روزانه متولدین دی

آیا امروز بطور غیرعادی حس می کنید که ماجراجو شده اید؟ انتظارات ایده آلیستی اغلب به شما انگیزه می دهند و انرژی امروز شما را به سمت جستجویی معنوی می راند. این حس را بپذیرید تا بدین طریق افق های جدیدی را کشف کنید و با افرادی آشنا شوید که روابط زیادی دارند و دایره اجتماعی شما را وسیعتر می کنند. گاهی بزرگترین ماجراجویی های زندگی با یک کار ساده آغاز می شوند. امروز نمی توانید اشتیاق خود را پنهان کنید. به خصوص اینکه انرژی امروز کائنات نیز از شما حمایت می کند. شاید نمی خواستید که در مقابل مخاطب خاص خود زیادی مشتاق به نظر برسید و فقط می خواهید کار درست را انجام دهید. ولی او شخصیت خونگرم و مهربانی دارد که روی شما اثر می گذارد و یخ های شما را می شکند و شما از فردی خونسرد تبدیل به انسانی زودجوش و مهربان می شوید.

فال روزانه متولدین بهمن

انرژی امروز نشان از تغییری خوشایند در شما دارد. بالاخره احساسات نیرومند شما در این رابطه به شما کمک می کنند. حالا شما در فاز تفکر قرار می گیرید. شاید حس کنید که می خواهید به سفری طولانی بروید و از همه چیز دور شوید. می خواهید از دنیا بگریزید و زمان زیادی را به فکر کردن و تعمق روی رویدادهای چند ماه گذشته اختصاص دهید. انرژی امروز باعث می شود که کم کم حال بهتری پیدا کنید و اعتماد به نفس و ایمان خود به احساسات تان را بیشتر کنید. وضعیت رمانتیک زندگی شما هرچه باشد، می خواهید که تغییر بزرگی ایجاد کنید تا پیشرفتی در این وضعیت صورت بگیرد. حالا می توانید با اطمینان و با داشتن دانش درباره اینکه موفق خواهید شد جلو بروید و با او حرف بزنید. نترسید و حتماً این کار را بکنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز روز خوبی برای زمان گگذاشتن روی مسائل معنوی و فکر کردن به آنهاست. کاری الهامبخش انجام دهید که شما را با اعماق روحتان متصل کند. به زیارتگاهی بروید و شمع روشن کنید. بیرون بنشینید و به آسمان و ابرها بنگرید یا به موزه یا فرهنگسرای محله خود بروید. در مورد مفهوم معنویت و انسان ها، گذشته، حال و آینده فکر کنید. این کار تأثیر عمیقی روی شما می گذارد و برایتان مفید است. با انرژی امروز شما زمان بسیار خوب و شادی را می گذرانید. اگر به مهمانی می روید یا قرار است مناسبتی را جشن بگیرید، نه تنها خیلی به شما خوش می گذرد، بلکه با کسی آشنا می شوید که همه آن چیزهایی که دنبالش بودید را دارد. شاید لازم شود که اعتماد به نفس خود را بیشتر کرده و بروید با او صحبت کنید. مطمئن باشید که حتماً ارزشش را دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">