مسیج فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

اس ام اس

اس ام اس ، اس ام اس عاشقانه


فال روزانه 1393/07/04

Message-Fa | جمعه, ۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۴:۱۴ ب.ظ

فال روزانه امروز جمعه ۴ مهر ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

ارتباط بین شما و یکی از اعضای خانواده امروز دشوار می شود. صمیمیت و درک شما به او شجاعت گفتن آنچه در ذهن دارد را می دهد. شما احساس ماجراجویی می کنید، بنابراین شما و عشقتان تصمیم می گیرید که با هم به بیرون شهر بروید و تا پاسی از شب بیدار بمانید. هر دوی شما شاد به نظر می رسید و حس خوبی دارید. خوش بگذرانید. امروز رمانس قطعاً موضوع صحبت شما قرار می گیرد. شما خیلی تند تند حرف می زنید و باید کمی از سرعتتان کم کنید تا طرفتان حرف شما را بفهمد. با صحبت کردن در مورد مسائل است که می تواند موانع را از بین ببرید. امروز در محل کار همه اتوماتیک وار مجذوب شما می شوند، زیرا شما سختکوش و قابل اعتماد هستید. این جنبه های شخصیت شما باعث می شوند که نیرو و انرژی زیادی به همکاران خود بدهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

یک نامه، تماس تلفنی یا ملاقات از سوی یک دوست نزدیک یا عشقتان باعث می شود که خبرهای جالب و جدیدی بگیرید. انرژی خلاقانه شما در حال جوشیدن است و می خواهید چیزی بنویسید، یا در حوزه موسیقی، رسم، یا نقاشی کار کنید. شاید نامه بفرسید، تماس تلفنی بگیرید یا به کتابخانه یا کتابفروشی محل تان مراجعه کنید. امروز باید کمی ورزش کنید. با آنکه رژیم غذایی روزانه شما مناسب است، ولی امروز باید ورزش بیشتری انجام دهید. تنشی در محل کار که شما هم در آن بودید امروز رو می آید. شما معمولاً این انرژی منفی را نادیده می گیرید و به مسیر خودتان می روید. ولی امروز این انرژی شما را اذیت می کند و نمی گذارد کار کنید. دیگران را به خاطر آن سرزنش نکنید. به درون خود مراجعه کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

خبرهای خوبی در مورد پول امروز شما را به این فکر وامی دارد که منزل خود را نو کنید. شما می خواهید خانه را رنگ کنید یا وسایل تزئینی مانند تابلو یا گیاهان خانگی اضافه کنید. حتی دوست دارید مبلمان بخرید. همه اینها برای شما سرگرم کننده است، پس از اعضای خانواده هم بخواهید به شما کمک کنند. شما همیشه عاشق حرف زدن بودید و امروز این کار را زیاد انجام می دهید. به نظر می رسد که عشقتان چیز زیادی از حرف های شما متوجه نمی شود. دیگران هم دوست دارند احساسات خود را نشان دهند و شما باید کمی هم به دیگران توجه کنید و این قدر زیاد حرف نزنید تا دیگران فرصت گفتن حرف هایشان را بیابند. شاید چیزی که آنها می گویند به نفع شما باشد. امروز در محل کار فضای بیشتری برای نفس کشیدن می یابید. از این زمان کمال استفاده را ببرید و اهمیت آن را برای بازده خود درک کنید. خودتان را به کار وقف نکنید، گاهی هم استراحت کنید.

فال روزانه متولدین تیر

ملاقاتی از سوی یکی از اقوام یا همسایه ها در صبح زود باعث می شود که حواستان پرت شود. شاید این فرد خبرهای جالبی برای شما داشته باشد یا حرف های امیدبخشی داشته باشد یا هدیه ای به شما بدهد. خوب به حرف هایش گوش کنید و لذت ببرید. ولی حواستان به حرف های بیهوده و غیبت هم باشد. بیشتر آنچه می شنوید احتمالاً واقعیت ندارد. اگر امروز با کسی آشنا شوید و بخواهید زندگی خود را با او شریک شوید، راه درآمد او هم برایتان مهم می شود. شما استعدادهای زیادی دارید و توانایی های شما امروز مورد تقدیر قرار می گیرند. مدتهاست که سخت کار کرده اید تا به اهدافتان برسید. پس چرا جشن نمی گیرید و دوستان و عشقتان را دعوت نمی کنید؟ می توانید با هم به رستورانی بروید و این موفقیت را جشن بگیرید. همه مهمان شما هستند.

فال روزانه متولدین مرداد

کاغذبازی مالی امروز شما را سر در گم می کند. شاید چارچوب فکری شما در حال حاضر درست نباشد، پس اگر کارتان ضروری نیست، یکی دو روز صبر کنید. اگر لازم است که حتماً و فوراً به آن رسیدگی کنید، خجالت نکشید و مشورت بگیرید. بعداً از این کارتان خوشحال خواهید شد. از زوایای مختلف حمایت فراوانی دریافت می کنید و این شما را تشویق می کند که در مسیر حرفه ای خود ترقی زیادی بکنید. شما در مسیری مارپیچ رو به بالا هستید، پس هدف تان را گم نکنید. در این مسیر شما حمایت بیشتری دریافت می کنید. امروز شاید همون روزی باشد که شما کمک لازم برای گسترش گزینه های خود را دریافت می کنید. اگر اخیراً پژمرده و ناراحت بودید، و فکر می کردید نمی توانید شریک زندگی تان را پیدا کنید، امروز روز شماست. بالاخره رویداد یا مناسبتی پیش می آید که خوشحالتان می کند. وقتی در میان دوستان هستید، به شما خوش می گذرد.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز روز خوش شانسی شماست، به خصوص در مسائل عشقی. امروز حس نزدیکی زیادی به عشقتان می کنید و به دایره دوستان دیگرتان هم نزدیکتر هستید. این نشان دهنده خوش بینی و خونگرمی شماست. از انرژی بالای خود بهره ببرید و نگذارید به هدر رود، به خصوص اگر می خواهید چیزی را بفروشید. البته توقعاتتان باید واقع گرایانه باشد. در رابطه شما چیزی هارمونیک و خاکی در مورد طرفتان وجود دارد. این ویژگی او به شما آرامش می دهد و پیوند بین شما را محکمتر می کند. هر دوی شما فرصت دارید که احساسات خود را بررسی کنید و همانی باشید که دوست دارید و به هم عشق و احترام داشته باشید. حواستان باشد که چطور در محل کار افکار و نظرات خود را بیان می کنید. شاید پیشنهاد معصومانه شما طور دیگری برداشت شود. در کل امروز بعضی چیزها از کنترل خارج می شوند. پس حواستان را جمع کنید.

فال روزانه متولدین مهر

سعی کنید امروز با یک دست دو هندوانه برندارید. زندگی اجتماعی شما گرمتر می شود و شما در هراس و تکاپوی آماده شدن برای مهمانی هستید. از همه اینها گذشته بار کاری شما آنقدر زیاد است که به همه چیز نمی رسید. سرعت تان را تنظیم کنید. قبل از فکر کردن به زندگی اجتماعی تان، کارهایتان را تمام کنید. به یاد داشته باشید که اگر بیکار بودید، اصلاً نمی توانستید بیرون بروید. از انرژی رقابتی امروز به نفع خود استفاده کنید. از چیزهای کوچک الهام های بزرگ بگیرید. شما چیزهایی بیش از آنچه فکر می کردید بدست می آورید. از چیزی نترسید تا موفق شوید. رابطه شما امروز محکم تر می شود. شاید زیاد محبت خود را نشان ندهید، ولی وفاداری شما کاملاً مشخص است و عشق شما واقعی، استوار و ماندگار است. اگر موضوعات مهمی بین شما دو نفر وجود داشته باشد، باید اکنون به آنها رسیدگی کنید. زیرا امروز حل کردن آنها راحت تر است.

فال روزانه متولدین آبان

امروز می توانید انتظار منابع مالی بیشتری از جمله افزایش حقوق داشته باشید. شما لیاقتش را دارید. شما مدتها است که سخت کار می کنید. در این مدت احترام رئیس و مافوق ها و تحسین همکارانتان را بدست آورده اید. سعی کنید اضافه حقوقتان را هدر ندهید و برای روز مبادا هم پولی کنار بگذارید. در محل کار بهتر است که کمی هم به خودتان استراحت بدهید. سطح انرژی شما بسیار بالاست و حس می کنید شدت رقابت شما بالا رفته است. سعی کنید معقول رفتار کنید و واقع گرا باشید. شما دوست دارید در رابطه خود احساس امنیت کنید و امروز به این موضوع می رسید. از اینکه در رابطه ای عصبی باشید متنفرید و نمی دانید که بعد از آن چه کنید. فقط خیالتان از این موضوع راحت باشد که در حال حاضر همه چیز رو به بهبود است.

فال روزانه متولدین آذر

امروز بیشتر به ظاهرتان اهمیت بدهید و صبح هم خانه را مرتب کنید. شاید تا شب برایتان مهمان بیاید. آنها را با روی باز بپذیرید و از آنها پذیرایی کنید. شاید افرادی که به منزلتان می آیند از لحاظ کاری برایتان مفید باشند. شاید یکی از آنها در شرکتی باشد که شما مدتهاست دوست دارید برای آن کار کنید. یا شاید یکی از آنها توصیه خوبی در مورد بورس به شما بدهد. هوشیار باشید. اگر سر کار در مورد موضوعی تنبلی می کردید و تعهد محکمی نداشتید، امروز فرا خوانده می شوید و دیگر نمی توانید چیزی را مخفی کنید. به اطلاعات و دانش شما نیاز دارند و به همین دلیل شما را فرامی خوانند. انرژی امروز موجب می شود که هارمونی واقعی و ماندگاری بین شما و شریک زندگی تان بوجود بیاید. ولی فعلاً باید به این فکر کنید که چطور همه چیز را درست کنید و در این راه عمل گرا باشید. هر مقدار زمان و انرژی روی آن بگذارید مفید واقع می شود و رابطه شما بهتر می شود.

فال روزانه متولدین دی

امروز چشم و گوش تان را باز نگه دارید. اطلاعات مهمی در مورد روش های خاص افزایش درآمدتان پیدا می کنید. این فقط یکی از چیزهای خوبی است که برایتان اتفاق می افتد. شما عالی به نظر می رسید و همه واکنش خوبی به رفتار خوشایند و گرم شما نشان می دهند. امروز فرصتی پیدا می کنید که نسبت به کسی که عمیقاً دوستش دارید واکنش خوبی نشان دهید. در این فرصت، کلمات و احساسات نیستند که پیوندتان را محکم تر می کنند، بلکه هدیه خوبی که برایش می خرید باعث می شود که او متوجه شود چقدر به او اهمیت می دهید. هدیه با کیفیتی برایش بخرید که در چشم او شبیه به گنجینه ای ارزشمند باشد. مشکلات کاری دیروز امروز بیشتر می شوند، زیرا افراد دیگری هم درگیر آنها می شوند. هر کسی نظر خودش را می دهد و همه بیش از همیشه کله شق هستند. حالا زمان گرد و خاک بلند کردن نیست و نباید قضیه را از آنچه هست بدتر کرد.

فال روزانه متولدین بهمن

در مورد اطلاعات مهمی تودار و رازنگه دار می شوید. شاید مقاله یا خبری بخوانید که بتوانید برای سرمایه گذاری بورس از آن استفاده کنید. شاید متوجه شوید که فرد مشهوری در شهر سخنرانی دارد. اگر از این خبر هیجانزده شدید، احتمالاً این همان انگیزه ای است که برای برداشتن قدم های بعدی به آن نیاز دارید. چیزهای خوب حتماً به سراغتان می آیند. دیگران در چهارچوب هایی که برای خودشان درست کرده اند گیر افتاده اند و شما به دنبال روزنه ای برای خارج شدن از این وضع هستید. به دنبال چاره های دیگری برای مشکلات ناامیدکننده کنونی می گردید. با آنکه امروز زیاد روحیه عشق و عاشقی ندارید، ولی اگر قرار باشد به ملاقات کسی بروید، صبح زود بلند می شوید تا زودتر آماده شوید. در ابتدا رابطه شما فقط دوستی است، ولی بدانید که گاهی بهترین روابط از دوستی های ساده و بی ریا آغاز می شوند و گرمی و شور عشق به تدریج و با گذشت زمان شروع می شود.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز حد میانه برای شما وجود ندارد. همه چیز را در درجه nاُم آن حس می کنید و قطعاً روز سختی برایتان است. سعی کنید آرام باشید. بجای آنکه نظرتان را در هر گفتگویی تحمیل کنید، از گروه دور شوید. این گفتگو بدون شما هم به اندازه کافی پرهیاهو هست. امشب را با عزیزانتان بگذرانید. آنها روحیه شما را بهتر تحمل می کنند. امروز حس امنیتی که در این رابطه نیاز داشتید حس کنید، حس می کنید تا بتوانید احساسات عمیق و شدید خود را بروز دهید. متوجه می شوید که فرد مقابلتان کسی نیست که در شرایط دشوار شما را تنها بگذارد. در محل کار رقابت سنگینی وجود دارد. الان زمان درخواست کمک از دیگران نیست، سعی کنید ایده های جدیدی پیاده کنید یا از دیگران رمز موفقیت شان را بپرسید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">