مسیج فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

اس ام اس

اس ام اس ، اس ام اس عاشقانه


اس ام اس زیبا سری 157

Message-Fa | سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۲۲ ق.ظ

دل آدم چه گرم می شود گاهی
به یک دعوت کوچک به صرف یک فنجان قهوه
به یک وقت گذاشتن برای تو...
به شنیدن یک " من کنارت هستم"
به یک هدیه بی مناسبت
به یک "دوستت دارم "بی دلیل
به یک غافلگیری به یک نگاه
دل آدم گاهی ........ چه شاد است

.

.

.

اس ام اس جدید و زیبا سری 133

sms jadid va ziba 133

.

.

.

هرچند بی حد تو رو میخواستم



اما باز تو در حد من نبودی !

.

.

.

اس ام اس جدید و زیبا سری 133

sms jadid va ziba 133

.

.

.

مهــــــربـونـیمــو بـا ضعفم اشتباه نگیر!

سرد بشم....

حتی اگه خودتو آتیشم بزنی دیگه گرمـ نمیشمـ!

.

.

اس ام اس جدید و زیبا سری 133

sms jadid va ziba 133

.

.

.

تو که می رقصی زندگی ساده ست

من عاشق شدم این فوق العاده ست

.

.

.

اس ام اس جدید و زیبا سری 133

sms jadid va ziba 133

.

.

.

به اشتیاق اینکه باد

از گونه ی تو بگذره

لبهای بی قرار من

به باد بوسه می زنه!

.

.

.

اس ام اس جدید و زیبا سری 133

sms jadid va ziba 133

.

.

.

آیامیدانیدتفاوت عهدها وخاطره ها چیست؟عهدها رامامیشکنیم،خاطره ها مارا

.

.

.

اس ام اس جدید و زیبا سری 133

sms jadid va ziba 133

.

.

.

تو این فکر بودم

که با هر بهونه

یه بار آسمون و

بیارم تو خونه

حواسم نبود که

به تو فکر کردن

خود آسمونه

خود آسمونه !

.

.

.

اس ام اس جدید و زیبا سری 133

sms jadid va ziba 133

.

.

.

برای خــــودم مینویســــم
برای دلــــتنگی هــــام
برای دغـــدغه های خـــودم
برای دلـــــی که دلتنگم نیست
برای دستی که نوازشـــگر دست هایم نیســــت
بــــرای خودم میــــنویسم
بمـــــــیرم برای خودم که انــــقدر تـــــــنهاســـت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">