مسیج فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

اس ام اس

اس ام اس ، اس ام اس عاشقانه


عاشقانه های سری 154

Message-Fa | سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۴۰ ق.ظ

برای خواب معصومانه عشق
کمک کن بستری از گل بسازیم
برای کوچ شب هنگام وحشت
کمک کن با تن هم پل بسازیم
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه سری جدید 123
SMS Asheghane seri jadid
.
.
.
نه
تو دروغگو نیستی
من حواسم پرت است!
گفته بودی دوستم داری بی اندازه
خوب که فکر می کنم
تازه می فهمم که “بی اندازه” یعنی چه!
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه سری جدید 123
SMS Asheghane seri jadid

.
.
.
آدما از آدما زود سیر میشن
آدما از عشق هم دلگیر میشن
آدما رو عشقشون پا میذارن
آدما آدمو تنها میذارن


.
.
.
اس ام اس های عاشقانه سری جدید 123
SMS Asheghane seri jadid

.
.
.
میگن دلتنگی قشنگترین هدیه عشق است،حالا من
با این هدیه قشنگ تو چه کار کنم؟؟؟؟
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه سری جدید 123
SMS Asheghane seri jadid

.
.
.
متنفرم ازخودم....

که همیشه نگران کسی میشوم...

که اگر بمیرم هم....

به چهلمم نخواهد رسید...!!!
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه سری جدید 123
SMS Asheghane seri jadid

.
.
.
اصلا حسود نیستم ...

اما وقتى دیدم واسه رفیقم اس ام اس اومد

کى میرسی خونه عشقم؟

یه ذره دلم خواست
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه سری جدید 123
SMS Asheghane seri jadid

.
.
.
 بودن دستاش توو دستام ...
آرامشِ زندگیمه ...
خدایا ، به مهربونیت قسم ؛
آرامشمو ازم نگیر ...
.
.
.
جدیدترین اس ام اس های عاشقانه مهر 93
sms asheghane jadid 93

.
.
.
لبخند هایت وقتی زیباست که میدونم دلیلش خودمم
.
.
.
جدیدترین اس ام اس های عاشقانه مهر 93
sms asheghane jadid 93

.
.
.
یالبافی ای بیش نبود آدم بودنت . . .
خودم را گول میزدم که در حد منی !
.
.
.
جدیدترین اس ام اس های عاشقانه مهر 93
sms asheghane jadid 93

.
.
.
با وجود تو عشق در من تغییر معنا داده است،
به لجن میکشی واژه ها را . . .
.
.
.
جدیدترین اس ام اس های عاشقانه مهر 93
sms asheghane jadid 93

.
.
.
چه شوری میزند دلم وقتی !!!!
در چشم دیگران آنقدر شیرین میشوی....
.
.
.
جدیدترین اس ام اس های عاشقانه مهر 93
sms asheghane jadid 93

.
.
.
بس کن ساعت دیگه خسته شدم!

آره من کم آوردم!

خودم میدانم که نیست!

اینقدرباصدایت نبودنش را به رخم نکش!!!!
.
.
.
جدیدترین اس ام اس های عاشقانه مهر 93
sms asheghane jadid 93

.
.
.
    یک نفر ،
همیشه یک نفر نیست ؛
یک نفر گاهی همه است …
شاید حالا بتوانی بفهمی
وقتی غروب یک روز تعطیل
دلم برای تو تنگ می شود
چه دلتنگی عظیمی را
به دوش میکشم …!!!
.
.
.
جدیدترین اس ام اس های عاشقانه مهر 93
sms asheghane jadid 93

.
.
.
    دو چیز تو دنیا خیلی سخته, یکی منتظر موندنه یکی هم فراموش کردنه!

اما میدونی سختر از اون دو تا چیه؟

اینه که ندونی اونی که دوسش داری رو باید فراموش کنی یا منتظرش بمونی…
.
.
.
جدیدترین اس ام اس های عاشقانه مهر 93
sms asheghane jadid 93

.
.
.
عشق ابزاری است که تمام دردسرهای کوچک را به یک دردسر بزرگ تبدیل می کند.
.
.
.
جدیدترین اس ام اس های عاشقانه مهر 93
sms asheghane jadid 93

.
.
.
    نمیدانم نامت را چه بگذارم؟!
مخاطب خاص؟!تمام زندگیم؟!دلیل بودنم؟!بهانه نفس کشیدنم؟!همه وجودم یا تنها عشقم؟!
به هر نامی که باشی،
آرام برایت جان میدهم...
.
.
.
جدیدترین اس ام اس های عاشقانه مهر 93
sms asheghane jadid 93

.
.
.
دلــــــــتنـگم !!

بــــــــرای او نـــه , برای منه قبــــل از او

چقــــدر قشنـــگ بــــودم . . .
.
.
.
جدیدترین اس ام اس های عاشقانه مهر 93
sms asheghane jadid 93

.
.
.
تمام وجودم در انجماد بسر میبرد
چه کرده ای با من و احساسم ؟؟!
زجر میکشم .... من .... تنها ....
و تو ....
به تنها چیزی که فکر نمیکنی ....
من هستم !!!
.
.
.
جدیدترین اس ام اس های عاشقانه مهر 93
sms asheghane jadid 93

.
.
.
تنهایی
غم بزرگیه
ولی
وقتی به این فکر میکنم که
با من بودنش
فقط برای این بود که عیارش رو برای دیگران زیاد کنه.
تنهایی رو ترجیح میدم...
.
.
.
جدیدترین اس ام اس های عاشقانه مهر 93
sms asheghane jadid 93

.
.
.
هروقت تونستی با یک نفر
برای همون یکنفر باشی
شروع کن عشق را
.
.
.
جدیدترین اس ام اس های عاشقانه مهر 93
sms asheghane jadid 93

.
.
.
باید عاشق باشی تا بفهمی!
نگاه سرد یعنی چی!
دست سرد یعنی چی!
حرف سردیعنی چی!
درمقابل دوستت دارم گفتنت
سکوت سرد یعنی چی!
باید عاشق باشی تا بفهمی گرمای نگاه وحرف ودستت
وقتی به سرمای او برخورد میکنه
چگونه روزگارت بخار میشه!!
.
.
.
جدیدترین اس ام اس های عاشقانه مهر 93
sms asheghane jadid 93

.
.
.
دلگیـر نـبـاش
دلت کـــه گــیــر بـاشــــــد
رهــا نـمـی شــــوی

نظرات  (۱)

سلام
زیبا بودند
پاسخ:
سلام
:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">