مسیج فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

اس ام اس

اس ام اس ، اس ام اس عاشقانه


اس ام اس سنگین و کوبنده عاشقانه - سری 157

Message-Fa | چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۶ ب.ظ

اسمس جدید

مسیج فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

------------------------------------------------------------------------------------------

زندگی تمامش خطای دید است

من فقط تو را می بینم و تو فقط من را نمی بینی !
.
.
.
اس ام اس نارحتی و غمگین
sms jadid
.
.
.
بی تو

خانه ام را

شناسنامه ام را

گهواره ام را پیدا نمی کنم

بگذار گورم را هم گم کنم !

اس ام اس
.
.
.
اس ام اس ناراحتی سری جدید
sms jadid
.
.
.
آدمهای شکسته دو دسته اند :

آنهایی که یهویی از دست یک نفر افتاده اند

آنهایی که یواش یواش از دست همه ترک برداشته اند
.
.
.
اس ام اس دلشکستن سری جدید
sms del shekastan jadid
.
.
.
گذشتم ، گذشتی !

من از یک دنیا برای تو و تو از من برای …
.
.
.
عاشقانه های زیبا در مسیج فا
sms in message-fa
.
.
.
پسر : دیگه نمیخوام باهات دوست باشم…
دختر : چرا؟؟…مگه نگفتی عاشقمی؟؟…
پسر : دیگه خسته شدم…
نمیخوام دوستم باشی…
” میخوام خانمم باشی…برای همیشه با هم… "
.
.
.
اس ام اس زیبا و عاشقانه جدید
payamak jadid 93
.
.
.
با تو زندگی خوبه ، بی تو نفس گیره
دیگه با بودن تو ، دلم نمی گیره

اس ام اس
.
.
.
اس ام اس ناراحتی وتیکه دار
sms tike dar
.
.
.
من خوشم به خلوت تنهایی ام

تو بخند به امروز…

من میخندم به فرداهایت . . .
.
.
.
اس ام اس دوست داشتن سری جدید
sms doost dashtan
.
.
.
هنوزم دوسش دارم
میدونس اگه بره میمیرم کاری کرد ک با رفتنش خوشحال بشم

اس ام اس
.
.
.
متن های عاشقانه سری جدید آبان 1393
asheghane haye ziba seri jadid
.
.
.

اس ام اس
من اگر عاشقانه می نویسم
نه عاشقم نه شکست خورده.....
فقط می نویسم تا عشق یاد قلبم
بماند.......
.
.
.
اس ام اس محبت آمیز سری جدید
sms mohabat amiz jadid
.
.
.
هر جای این سرزمینی باش !
فقط هر روز خنده هایت را برایم پست کن !
قلب من برای تپیدن
نیاز به انگیزه دارد ........!
.
.
.
متن های عاشقانه سنگین سری جدید
sms asheghane jadid
.
.
.
یه وقـتــــــــــــهایی هســــــت
که جوابــــــــــــــ همه نگــــــــرانیات ودلــــــــــتنگیات میشه یه جمله که میکوبن تو صــــــــــــــوتت. . .
""بهــــــــم گیر نــــــــــده ....اصـــــلا حوصـــــــــــله ندارم.......!
.
.
.
اس ام اس مسیج فا
sms
.
.
.
آغوش گرم تـــــو
مهر باطلی ست بر همه ی سردی های روزگار . .
.
.
.
اس ام اس سری جدید تنهایی
sms tanhai
.
.
.

اس ام اس
همه جا هستی
در نوشته هایم
در خیالم
در دنیایم
تنها جایی که باید باشی و ندارمت ، کنارم است . . .
.
.
.
متن های رمانتیک و کوبنده - مسیج فا
sms romantic in message-fa
.
.
.
 حق نداری احساس دیگران رو به بازی بگیری فـقـط بـخـاطـر ایـنکـه هنوز تکلیفت با احساس خودت معلوم نیست..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">