مسیج فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

اس ام اس

اس ام اس ، اس ام اس عاشقانه


جملات سنگین سری جدید

Message-Fa | شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۳۰ ب.ظ

ب بعضیا باید گـفت:
اگه میتونی بهتر از ما باشی
بــسم الله
اگه نمیتونى پس خــفه
پشت سر ما حرف نزن

بشین واسه ما دست بزن

.

.

.

اس ام اس های تیکه دار و جدید

sms message fa

.

.

.

مریضم . . .
چشمهایم درد می کند . . .
تب دارم . . .
اینهمه صغری کبری چیدن نمیخواهد 
تو نیستی 

دارم می میرم !

.

.

.

اس ام اس جدید و سنگین

sms

.

.

.

هـــــــــــــــــــــــــی تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو...!!!
روزی مــــــــــــی رسَــــــــــــد...

کـــه بَـــــــعـــــــد اَز دعـــــــــــــوا بــــــا او؛
بـــا یــــــــــــــــــادِ مَـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن..

آرام مــــــــــی گــــــــــیـــــــــری...
شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــک نَـــــــــــــــکُـــــــــــــــــن.

.

.

.

اس ام اس به بعضیا باس گفت سری جدید

message-fa sms

.

.

.
بــه بعضیــا بــاس گفــت :
تــو " گــاز میگیــری " ولــی من " جــر میــدم "
آناتومــی " ســگ " با " گــرگ " خیلــی فــرق داره !!!

.

.

.

اس ام اس تیکه دار آبان 93

sms jadid

.

.

.

بــه امــید روزی کــه مــلت تــو پــروفــایــل هاشـون حقــیقــت رو بنــویــسن، نـه آرزو هــاشونو!!

.

.

.

پیامک تیکه دار جدید

sms

.

.

.

نه فازم غمه
نه سرگرمی کمه
اونی که لیاقت داره مال منه
اونیـــ م که لیاقت نداره خُب
مـــالـ هـــمــ ـه

.

.

.

پیامک تیکه دار جدید

sms

.

.

.


آی یـــارو....

اونـــی ‌‌کـــِِه آرومـِــت مـــیــکَـرد

خـــودِِش الان طـــوفـــانـــیـِـه

.

.

.

پیامک تیکه دار جدید

sms

.

.

.

گـــور بــابــاى اونایـــى کـــه

وقتـــى خوشـــن میــس کالشونیــــــم

وقتـــى تنهـــامیشـــن رفیـــق فابشونیــــــم

.

.

.

اسمس جدید تیک دار مسیج فا

sms message-fa

.

.

.

ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﺍﻟﮑﯽ ﺧﻨﺪﯾﺪﻡ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﻢ ﮐﺴﯽ ﺟﺪﯾﻢ ﻧﻤﯿﮕﯿﺮﻩ....

.

.

.

جمله های جدید تیک دار مسیج فا

sms message-fa

.

.

.

چقد زیادن تو دنیا آدمایی که...
راهشون جداس اما
دلاشون یه جاس..!

.

.

.

مطالب جدید تیک دار مسیج فا

sms message-fa

.

.

.

بی معــرفتــــــ عـــالمــ میشمــ
امــا نمیــــزارمــ کســـــے بهـــم بگـــه

آویــــــــــــزون

.

.

.

اسمس جدید تیک دار مسیج فا

sms message-fa

.

.

.

اینکه ادعایی نیست!
خودش!
کم ادعایی نیست!!

.

.

.

اسمس جدید تیک دار مسیج فا

sms message-fa

.

.

.

وقتی همش بگی
چشم
کم کم دل میزنی
میشی
پشم!

.

.

.

اسمس جدید تیک دار مسیج فا

sms message-fa

.

.

.

آدم داغون از اول داغون نبوده عزیز .. داغونش کردن
آدم آرومم همینطور!
آدم عصبی هم همینطور
ولی آدم بیشعور از اولش بیشعور بوده!

.

.

.

اسمس جدید تیک دار مسیج فا

sms message-fa

.

.

.

وقتی کسی پشت سرت حرف میزنه دو حالت بیشتر نداره
یا میخوان جات باشن نمیتونن
یا میخوان بات باشن نمیتونن…

.

.

.

اسمس جدید تیک دار مسیج فا

sms message-fa

.

.

.

قبل از ورود به هر موضوعی!
دقت کنید! که
جوابتون!
به تو چه  نباشه

.

.

.

اسمس جدید تیک دار مسیج فا

sms message-fa

.

.

.

اون با یارش من با یادش
ن عمو
اون با یارش من با رفیق فابش

.

.

.

اس ام اس های تیکه دار و جدید

sms message fa

.

.

.

باید ژن آدم بودم داشت نه ژستشو…

.

.

.

اس ام اس های تیکه دار و جدید

sms message fa

.

.

.

به بعضیآ بآس گفت:
تو از همه خوشت میاد منم یکیش
من از همه بدم میاد
توام یکیش…

.

.

.

اس ام اس های تیکه دار و جدید

sms message fa

.

.

.

گفتی : تو دلم اول اخر خودتی
از هر چی دارم بهتر خودتی
خندیدم زیر لب مکرر گفتم
شاهزاده قصه های من  خر خودتی…




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">