مسیج فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

اس ام اس

اس ام اس ، اس ام اس عاشقانه


اس ام اس خنده دار سری 159

Message-Fa | شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۱۰ ق.ظ

این که میوه های کشور های استوایی رو میارن یه کشور دیگه اصن خوب نیس!
ما یه چی تو مایه های آناناس خریده بودیم…
مثل بُــــز نگاش می کردیم همینجوری اخم
دفترچه راهنما هم نداشت !

.

.

.

اس ام اس خنده دار جدید

sms jok khande dar

.

.

.

نمیدونم چرا از اولین کسی که کشف کرد
جای نون، سیب زمینی بندازه ته قابلمه ماکارونی تقدیر نشد!؟
فقط ادیسون، گراهام بل مخترعن عایا ؟!

.

.

.

متن های خنده دار جدید

message-fa

.

.

.

ﻭﺣﺸﺘﻨﺎﮎ ﺗﺮﯾﻦ ﺩﯾﺎﻟﻮﮒِ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﻫﺎ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ :


ﺑﯿﺎ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺍﯾـــﻦ ﭼـــﯿـــﻪ ؟ !!!

ﺁﺩﻡ ﺳﮑﺘﻪ میﮐﻨﻪ ﻻﻣﺼﺐ !!! ﭼﯽ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻩ !!???

.

.

.

مطالب جدید و خنده دار 1393

jok jadid

.

.

.

کلن مادرا یه ترفندی دارن به اسم برو خدا رو شکر کن خیلیا همینو هم ندارن که با این ترفند میتونن دیوار رو به خورد آدم بدن

.

.

.

اس ام اس جدید خنده دار 1393

sms khandeh dar

.

.

.

کیا قبول دارن؟!
آدم باید یکیو داشته باشه
که وقتی نگاش میکنه دلش یه جوری بشه...
.
.
من ک این حسو نسبت به لواشک دارم

.

.

.

جک جدید آبان 1393

jok

.

.

.


دختره پست گذاشته
غمگینم اخم
خواهرش کامنت گذاشته


دروغ میگه شوووهر میخوادخنده

.

.

.

پیامک خنده دار آبان نود و سه

payamak

.

.

.


ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﭘﺴﺮﻩ ﺭﻓﺘﻪ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﺑﺎ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻣﺮﺩﻡ ﻋﮑﺲ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻪ , ﻧﻮﺷﺘﻪ
ﻣﻨﻮ ﻣﺎﺷﯿﻨﻪ ﺟﺪﯾﺪﻡ !…


ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺩﺯﺩﯼ ﺩﺭ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺑﻨﺪﻩ ﺧﺪﺍ ﺍﻻﻥ ﺯﻧﺪﺍﻧﻪ..

.

.

.

اس ام اس مسیج فا

sms

.

.

.
کاشکی میشُد با وسایلم صحبت کنم و

براشون توضیح بدم که من خیلی خسته ام …
.
.
.
.
.
خودشون رعایت کنن و پخش و پَلا نشن !!!
.

.

.

اس ام اس سری جدید

sms

.

.

.

ﺑﻌﻀﯿﺎﺭﻭ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺰﻭﺭ ﯾﻘﺸﻮﻧﻮ ﺑﮕﯿﺮﯼ، ﺑﭽﺴﺒﻮﻧﯽ ﺑﻪ ﺩﯾﻮﺍﺭ .....
ﺯﻝ ﺑﺰﻧﯽ ﺗﻮ ﭼﺸﺎﺷﻮﻧﻮ ﺑﮕﯽ ﮐﺼﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍفطططط ﺗﻮ ﭼﻘﺪ خوشتیپی ....!
.
.
.
.
.
.
خلاصه ریا نشه ولی کمرم داغونه بس که کوبیده شدم به دیوار ..

.

.

.

مطالب طنز آبان 93

jok message-fa

.

.

.

امروز سوار تاکسی شدم از راننده پرسیدم “آقا با ۵۰۰ تومن تا کجا میبری ؟!!!1

راننده گفت : بشین برات بوق میزنمزبان درازی

.

.

.

اسمس جدید 1393

sms jok

.

.

.
بابام اومده پشت در حموم می گه اونجایی ؟

احتمال داده شاید از کف حموم تونل زده باشم به خیابون اصلی و فرار کرده باشم !

.

.

.

اس ام اس جدید خنده دار

jok

.

.

.

مورد داشتیم میخواسته خودشو بندازه تو دریا

فهمیده ارایشش خراب میشه صرف نظر کرده
.
.
.
اس ام اس مورد داشتیم خنده دار سری جدید

sms jadid
.
.
.
مورد داشتیم دختره مهریش یه کامیون کلیپس طلا بوده
.
.
.
پیامک مورد داشتیم خنده دار سری جدید
sms mored dashtim
.
.
.
مورد داشتیم دختره تو ماشین ضبطشو کم کرده گفته بنزین ندارم
.
.
.
جوک مورد داشتیم سری جدید
sms jok 1393
.
.
.
بهترین و امیدوارکننده ترین چراغای زندگیم؛
چراغای مودممه..!
نباشن دِق میکنم ...
.
.
.
اس ام اس خنده دار

message-fa
.
.
.
من عاشق مسافرت های خانوادگی ام
البته نه اینکه منم باهاشون برما!!
من می مونم خونه؛ از خونه مواظبت میکنم
.
.
.

اس ام اس جدید آبان

sms
.
.
.
ﺍِﻧﻘــــــــﺪ ﻭﺍﺳـــﻪ ﻃـــــﺮﻓﺖ
ﺧـــــﺎﻁﺭﻩ ﺧـــــﻮب
ﺑﺴـــــﺎﺯ
ﮐﻪ ﺩﻫﻨــــــﺶ
ﺁﺳﻔﺎﻟﺖ ﺷـــــــــــﻪ ﺑﺨــــﻮﺍﺩ
ﻓـــــــﺮﺍﻣﻮﺷﺖ ﮐﻨــﻪ !
.
.
.

اس ام اس جدید آبان

sms
.
.
.
ﻛﺎﺵ ﻣﻴﺸﺪ ﻭﻗﺘﻲ مخاطب خاصت ﺧﻴﻠﻲ خوب ﻮ ﻣﻬﺮﺑﻮﻥ و خوش اخلاق ﺷﺪﻩ



ﺑﻬﺶ ﺗﺎﻓﺖ ﺑﺰﻧﻲ ﻫﻤﻮﻧﺠﻮﺭ بمونه…
.
.
.

اس ام اس جدید آبان

sms
.
.
.
من میگم عشقم؟


شماها بگین جونم

الکی مثلن …. خخخخ

بذارید حال کنم خدایی

عروسیتون جبران میکنم

عشقمممممممممممم؟

بگید دیگه !!!

اس ام اس جدید آبان

sms

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">