مسیج فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

اس ام اس

اس ام اس ، اس ام اس عاشقانه


اس ام اس خیانت سری جدید

Message-Fa | شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۰۹ ب.ظ

اس ام اس خیانت سری جدید مسیج فـــــــــــــــا
SMS Khiyanat
.
.
.
هر دومون خیانت کردیم

من شب ها با گریه می خوابیدم

و تو با غریبه!
.
.
.
اس ام اس دل شکستن در مسیج فا
SMS Del Shekastan message fa
.
.
.

پچ پچ دوستت دارم های تو در گوش او به گوشم میرسد

بازیچــه ام یا باز بچــه فرضم کرده ای ؟
.
.
.
پیامک جدید خیانت و دل شکستن در مسیج فـــــــــــــــــا
SMS Khiyanat Del Shekastan message-fa
.
.
.

شک کرده بـودم کسی بین ماست

حالا یقین دارم من بین دو نفر بودم

چقدر تفاوت وجود داشت بین واقعیت و طرز فکر من


.
.
.
اس ام اس های جدید خیانت و دل شکستن سری آبان 93
SMS Khiyanat Del Shekastan message-fa
.
.
.
تن من زخمی است

یک خراش کمتر یا بیشتر

چه فرقی دارد…؟

راحت باش
.
.
.
پیامک جدید خیانت در مسیج فا
SMS jadid
.
.
.
جدیداً اسم خیانت شده یه اشتباه

که باید ببخشی و فراموش کنی

وگرنه محکوم میشی به کینه ای بودن
.
.
.
اس ام اس خیانت و دل شکستن
SMS Khiyanat Del Shekastan
.
.
.
دیگر بازی بس است

بیا شمشیرها را کنار بگذاریم

دستهایمان را بشوریم و چیزی بخوریم

اما چرا دست های تو خونیست و پشت من می سوزد ؟
.
.
.
اس ام اس خیانت و دل شکستن
SMS Khiyanat Del Shekastan
.
.
.

دختر گفت: بشمار پسرک چشمانش را بست

و شروع کرد به شمردن: یک…دو… سه …چهار…

دخترک رفت پنهان شود

آن طرفتر پسردیگری را دید که گرگم به هوا بازی می کند

برّه شد و با گرگ رفت

پسرک قصه هنوز می شمارد
.
.
.
جدیدترین اس ام اس های خیانت و دل شکستن مسیج فا
SMS Khiyanat Del Shekastan message-fa
.
.
.

حرفش را ساده گفت : من لایق تو نیستم

اما نمیدانم خواست لیاقتم را به من یادآوری کند

یا خیانت خودش را توجیه
.
.
.
اس ام اس خیانت و دل شکستن
SMS Khiyanat Del Shekastan
.
.
.

بوی گند خیانت تمام شهر را گرفته

مردهای چشم چران

زن های خائن

پس چه شد … ؟

چیدن یک سیـب و این همه تقـــاص ؟

بیچاره آدم

بیچاره آدمیت
.
.
.
اس ام اس خیانت و دل شکستن
SMS Khiyanat Del Shekastan
.
.
.

کلمات هم بازیچهء من و تو شده اند

من برایِ تو می نویسم

تو برایِ او می خوانی
.
.
.
سری جدید اس ام اس خیانت و دل شکستن مسیج فا
SMS Khiyanat Del Shekastan message-fa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">