مسیج فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

اس ام اس

اس ام اس ، اس ام اس عاشقانه


عاشقانه

Message-Fa | دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۱۵ ب.ظ

به اندازه گریه گنجشک دوست دارم شاید این دوست داشتن کم باشه ولی وقتی یه گنجشک گریه میکنه میمیره

.

.

.

دل تمنا می کند تا من بسازم خانه ای!!!

عاشقان کی خانه دارند دل مگر دیوانه ای؟

.

.

.

بهار و برف...
و در جنگل پوشیده از برف ارامش جاودان
سخت دل میکند زمستان از زمین
همچو من..کو از تو تا پایان ...

.

.

به دریا بزن قایقت میشوم
حقیرم ولی لایقت میشوم
من عاشق شدن را بلد نیستم
تو یادم بده عاشقت میشوم

.

.

.

دوستت دارم....به اندازه شرم پنهان در بوسه ای که چشم را وادار به بستن میکند....

.

.

.

هیچ انتظاری از کسی ندارم
واین نشان دهنده ی قدرت من نیست
مسئله خستگی ام از اعتماد های شکسته خورده است.

.

.

.

من یک عذر خواهی نه...هزار عذر خواهی به خودم بدهکارم
تنها به این دلیل که طی این چند سال با تو بودن، خیلی خودم رو تغییر دادم و الان خودمو یادم نمیاد!

.

.

.

آموخته ام که وابسته نباید شد...
نه به هیچ کس ...
نه به هیچ رابطه ای...
واین لعنتی نشدنی ترین کاری بود که آموختم...

.

.

.

کـــآش می شــב

آ בم گـــــآهی به انــــدازه ے نیــــــــــاز ، "بمیـــرב "
بعــב بلنــב شوב
آهسته آهسته خاکهایش را بتکانـــــــב
گرב هایش بمانــــــב

اگرב لش خواستـــــ ، بــــرگـــر בב به زنـ בگی . בلش نخواستــــ ،
بخوابــ ב تـــــــــا [..ابــــــــ ב ..]

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">