مسیج فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

اس ام اس

اس ام اس ، اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه

Message-Fa | جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۲۴ ب.ظ

عشق یعنے...
شنیدنہ صدای گرم مردونش از پشت گوشے
وقتے میگہ

دوست دارم

.

پیامک عاشقانه

.

حالا که فرقی نمی کند
کنارت ایستاده باشم
یا نه
بگذار همه چیز را از وسط قیچی کنم!
تا تو در نیمی باشی
و من در نیمی دیگر
راستی .......
با دستی که روی شانه ات جا گذاشته ام
چه می کنی؟؟

.

.

اگر هیچوقت بعد از هر لبخندی خدا را شکر نمیکنید

حقی نخواهید داشت بعد از هر اشکی از او گله مند باشید

.

پیامک عاشقانه

.

من رشته محبت تو پاره می کنم
شاید گره خورد به تو نزدیک تر شوم

.

پیامک عاشقانه

.

وقتی نخواستنت…
آروم بکش کنار…
غم انگیز است اگر تو را نخواهد
مسخره است اگر نفهمی
احمقانه است اگر اصرار کنی…

.

پیامک عاشقانه

.

اونایی که ادعا میکنید عاشقید ;

عشق فقط عزیزمو ، دوست دارم نیست!
عشق اینه تو هر شرایطی باهاش باشی...
حتی اگــه نفهمه

.

پیامک عاشقانه

.

گفتی دوستت دارم گفتم دوستت ندارم !

این دروغ به آن دروغ در ...

.

پیامک عاشقانه

.

می دانی بهترین روز زندگی ام کی می تواند باشد...؟؟
روزی که تو درمیان ناباوری هایم،
می آیی و دستم را می گیری...
و آرام زمزمه می کنی:
"دوستت دارم"
و خواهی گفت که برای همیشه آمده ای،
آمده ای تا بمانی...!!!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">