مسیج فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

اس ام اس

اس ام اس ، اس ام اس عاشقانه


جوک جدید 26 تیر 93

Message-Fa | چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۳۶ ب.ظ

عمه ام برام توی وایبر فرستاده
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺕ ﺭﺍ ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎﯾﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﺑﺪﻩ ﮐﻪ ﺗﺎﻭﺍﻧﺶ ﺭﺍ من ﻧﺪﻫم!

امضاء : عمه ات!!

.

.

.

بچه های دهه 60 و 70 میدونن من چی میگم . . .

جام جهانی فوتبال .... لیگ جهانی والیبال .... جام جهانی والیبال .... مسابقات آسیایی کره جنوبی .... جام ملتهای آسیا .... و تمامی اینها با حضور گسترده ایران . . .
یبارگی المپیک 2016 رو هم مینداختن امسال خیال خودشونو راحت میکردن
مدیونید انصافا اگه فک کنید امسال کنکور هم دارم من..... :|

.

.

عاغا قبول دارین یه پسر حاضره به قتل زنجیره اعتراف کنه ولی وقتی میره بدنسازی کراتین میخوره هرچی بهش بگی زیر بارش نمیره . طبیعیه طبیعه

.

.

.

ماجرای سوتی استاد
ترم یک یه استادمعارف داشتیم خیلی گرد وقلنبه بود.همیشه کمرشو تابالای حلقش
می بست نمیتونست نفس بکشه بنده خدا.یک روز حین درس دادن شروع کرد خندیدن
یه دفعه اوپس ..
سگک کمربندش پکیددددددد......
پرت شدزیرپای بچه ها.بقیشوخودتون تصور کنید...
یه دستش به شلوارش بود بااون دستش رو زمین دنبال سگک میگشت.آب شد از خجالت..
ماهم مث گاومش حسن نعره میزدیم.
نتیجه اخلاقی:1.استاد خود رانخندانید 2.همیشه یک سگک زاپاس داشته باشید!

.

.

.

به بعضیا باس گفت باورت نمیشه ، اما وقتی خر تو رو میبینه به عقل خودش ایول میگه..

.

.

.

من جای فدراسیون فوتبال آلمان بودم
کاپ جام جهانی رو آب میکردم
برای خانومای بازیکنای تیم آلمان النگو میساختم!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">