مسیج فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

اس ام اس

اس ام اس ، اس ام اس عاشقانه


اس ام اس جوک

Message-Fa | پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۴ ق.ظ

یه نوع بیمارى هست که,طرف فکر میکنه اگه لایک نکنه خیلى خاصه

نه عزیزم توهویجى ,هویج !!

همونى که خرگوش خیلى دوسش داره.... :|

.

.

اس ام اس جوک سری جدید مرداد 93

.

.

وقتی من بچه بودم به روز عید رفته بودیم خونه داییم مامانم گفت زحمت نکشین ما که واسه خوردن نیومدیم منم گفتم راس میگه واسه عیدی اومدیم جاتون خالی یه نیشگون گرفته که جاش مثل ماه گرفتگی مونده

.

.

اس ام اس جوک سری جدید مرداد 93

.

.

با دوستم رفته بودیم آموزشگاه رانندگی که طرف از ما پرسید تا حالا تجربه رانندگی داشتید .دوستم گفت : آره .طرف پرسید چه ماشینی .دوستم گفت ماشین برقی پارک ارم.
بله الان هم که داریم دنبال یه اموزشگاه دیگه میگردیم

.

.

اس ام اس جوک سری جدید مرداد 93

.

.

ایـنکه مـیگن هـیـچ جـا مـثـه خـونـه آدم نـمـیشه ، هـمش دروغـه مـحضه!
نـاموسن یـه هـفـته تـو هـتـل نـخل دبـی بـودیـم بـه ایـن بـرکـت قـسم راضـی نـمـیشـدیـم بـیـایـم خـونـه !

.

.

اس ام اس جوک سری جدید مرداد 93

.

.

آقای مجری: من دو ساعته دارم تو رو صدا می زنم . صدامو نشنیدی ؟

پسر عمه زا: چرا شنیدم

آقای مجری: پس چرا نیومدی؟

پسر عمه زا: اهمیت ندادم

.

.

اس ام اس جوک سری جدید مرداد 93

.

.

مورد داشتیم دختره پشت کوله پشتیِ دانشگاش نوشته بوده : عاقبت شوهر نکردن !

.

.

اس ام اس جوک سری جدید مرداد 93

.

.

یه دوست پسرم نداریم،
بخاطرمون مرگ موش بخوره، بمیره...
بعد من عینک دودی بزنم، برم سرخاکش،
همه بگن: ذلیل مرده، خوش سلیقه هم بود!

.

.

اس ام اس جوک سری جدید مرداد 93

.

.

سر کلاس زبان انگلیسی:
خانم معلم:کسی سر کلاس فارسی حرف نزنه
من:المداد القرمز الداری؟
دوستم: البله البفرمایید.
یکی دیگه دوستم :الخ الخخخخخخ

.

.

اس ام اس جوک سری جدید مرداد 93

.

.

ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﺗﻮ ۶ ﺗﺎ ﮐﻠﻤﻪ ﺧﻼﺻﻪ ﺷﻢ :

عروس
ﭼﻘﺪ
قشنگه
ﺍﯾﺸﺎﻻ
ﻣﺒﺎﺭﮐﺶ
ﺑﺎﺩ :)))

.

.

اس ام اس جوک سری جدید مرداد 93

.

.

عاغا من ی دونه خواهر زاده گودزیلا دارم لنگه نداره تو گودزیلا بودن ابر گود زیلایی برای خودش یه روز این میره مدرسه (کلاس اوله)معلمشون بهش میگه داماد من میشی شیطون اینم میگه من اون دختر ایکبیریتو نمیخوام خودم زن ایندمو پیدا کردم!!

.

.

اس ام اس جوک سری جدید مرداد 93

.

.

دیروز بابام یکیو آورده چنتا از درختای مریض حیاطو بزنه گفت من حواسم بهش باشه,پنج دیقه ازش غافل شدم طرف 4تا از درختای پیوندی ک چندسال بابام روشون وقت گذاشته بودو ریشه کن کرد!!
الان کولر ک جای خود دارد..جرات ندارم یه مهتابی روشن کنم:(
از تو زیرزمین پیام میدم0_o مامانم گفته چندروز جلو بابام آفتابی نشم(واسه حفظ جون خودم پیشنهاد داد)

.

.

اس ام اس جوک سری جدید مرداد 93

.

.

به دوستم اس دادم:

"باید قمار باز باشی تا بفهمی فرق بین باختن و بد باختن را"

یه دو دقیقه بعد نوشت

اگه برزیلیم باشی میفهمی

یعنی تا حالا اینجوری قانع نشدم خداوکیلی

  • Message-Fa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">