مسیج فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

اس ام اس

اس ام اس ، اس ام اس عاشقانه


فال روزانه 93/05/09

Message-Fa | پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۲ ق.ظ

فروردین

تمام مدت روز توجهتان روی مسایل مادی خواهد بود. علاقه تان به خرج کردن پول امروز کاملا طبیعی است، ولی درمورد آن عاقل باشید. اول به یاد داشته باشید که بین چیزهایی که بدست می آورید و چیزهایی که از دست می دهید تعادل برقرار کنید. دوم اینکه خریدهایتان باید هم لذت بخش و هم مفید باشند.

اردیبهشت

رخدادهای امروز در کل متوازن هستند. آنها برایتان شانس می آورند و تمایل طبیعیتان برای لذت بردن از زندگی را تقویت می کنند. خودتان باشید، به دیگران یاد بدهید اگر دوست دارند از شما پیروی کنند. لذت های ساده را از خود دریغ نکنید (لباس خوب، غذا، نوشیدنی های خوب، و وسایل اضافی)

خرداد

امروز برای حل کردن تمام انواع مسایل مالی و خانگی مناسب است. همچنین وقت خوبی برای تقویت پایه های زندگی است. کیفتان را از پول و یخچال را از غذا پر کنید، ولی تقویت تفکرات و روحیه تان را فراموش نکنید که برایتان به همان اندازه مهم خواهند بود.

تیر

تنهایی برایتان قدغن شده است. تمام تماس های واقعی یا مجازی را حفظ کنید که می توانند چشم انداز شما را گسترش داده و اقتدار شما را تقویت می کنند. هنگام انتخاب یک چرخه ی اجتماعی نزدیک، آسایش فیزیکی به شدت برایتان مهم خواهد بود.

مرداد

اعتقاد به توانایی های خود یک ویژگی عالی است؛ بااین حال، عادت شما به تکیه بر قدرت های خودتان باید در اولویت دوم قرار گیرد. سعی نداشته باشید که تمام مشکلات را شخصا حل کنید، اغلب برای حمایت به دیگران رجوع کنید. توصیه ی دوستان، رسانه ی انبوه، کتاب خانه ها و آرشیوها، خرد نسل های باستانی همه و همه در خدمت شما هستند.

شهریور

امروز روزی عالی برای آغازهای جدید است. مکالمات، مکاتبات دور، و مسافرت ها موفقیت آمیز خواهند بود. می توانید باآسایش برای ویزا، پاسپورت، گواهینامه و مدارک مسافرتی تقاضا بدهید. شانس پذیرش در دانشگاه، داشتن یک مصاحبه ی موفقیت آمیز و برد در یک دادگاه بسیار بالاست.

مهر

امروز آسایش که همیشه به آن حساس هستید شکل و محتوایی عینی به خود می گیرد. مهم نیست کجا باشید (خانه، در منزل دوست، در محل کار، روی جاده، در بیمارستان یا در تعطیلات) هزاران مساله ی خوشایند زندگیتان را بهتر می کنند.

آبان

با دیگران مصالحه کنید تا آنها نیز عوضش را درآورند. هرچه ارتباطات مفیدتری داشته باشید، احتمال اینکه در مسیرهای مختلف بطور همزمان موفق شوید بیشتر می شود. ممکن است با فردی در خارج ارتباط برقرار کنید (مکالمه یا مکاتبه).

آذر

خوش بینی خود را از دست ندهید. اگر دیروز تنبل نبوده اید و به درستی همه چیز را مرتب کرده اید، امروز کارتان به نرمی پیش خواهد رفت. باید به روحیه ی بالایتان کارایی، سخت کوشی و توانایی حفظ روابط مفید را اضافه کنید. به اندازه ی یک زنبور عسل سخت کار کنید تا نتیجه ی آنرا سریعا دریافت کنید.

دی

باید سعی کنید شانس خود را با ارتباط پذیری و ذهنی کاری ترکیب کنید. حتی اگر موفقیتی چشم گیر در دنیای خلاقیت داشتید، دید عملی و هشیار شما به همه چیز هنوز هم به دردتان خواهد خورد. رویکردی خلاقانه به حل کردن مسایل مالی و مشکلات شخصی نشان دهید.

بهمن

جنگ جنگ است، ولی ساعت ناهار یک ضرورت است. این را به یاد داشته باشید تا همه چیز به خوبی پیش بروند. باید موقتا افکار جهانی نجات کل بشریت را با تفکرات زمینی تر جایگزین کنید. با همکاران کمی بگردید.

اسفند

امروز صرفا همه چیز برایتان لذت بخش خواهند بود – محیط امن، غذای خوشمزه، امنیت و آرامش، محیط زیبا. یک ویزیت به سالن زیبایی یا یک جلسه ی ماساژ برایتان خیلی خوب خواهد بود. خرید کردن هم نسبتا موفقیت آمیز خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">