مسیج فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

اس ام اس

اس ام اس ، اس ام اس عاشقانه


فال روزانه 1393/05/21

Message-Fa | دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۴۹ ب.ظ

فال روزانه

امروز 21 مرداد هزار و سیصد و نود و سه

برای دسترسی به آرشیو فال روزانه کلیک کنید

فال روزانه امروز 21 مرداد 93

فال روزانه متولدین فروردین

ممکن است شما مطمئن نباشید که آیا عوض کردن شغلتان واقعاً ایده خوبی است یا نه. این پروژه می‌تواند به یک نوع شناخت و یا حتی به ارتقاء درجه منجر شود، اما ممکن است شما متوجه تلاشی که برای سر موعد انجام دادن آن لازم است نشوید. حتی اگر همه چیز امیدوار کننده به نظر می‌رسد، بیشتر از آن چیزی که برایتان مفید است کار نکنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اگرچه شما هنوز برای افرادی که دوستشان دارید ارزش قائل هستید ولی الان وقت این است که به نیازهای خودتان هم توجه کنید. ونوس در هفتمین خانه شما که مروبط به ارتباطات است قرار گرفته و شما را تشویق می‌کند که به نیازهای افرادی که با شما صمیمی هستند توجه کنید. اما ژوپیتر در امتداد ونوس زیبا در اولین خانه شما که مربوط به نیازهای شخصی‌تان است قرار دارد و به شما کمک می‌کند چیزهایی که برای خودتان مفید هستند را ببینید. دوست داشتن خودتان از دوست داشتن دیگران مهم‌تر است.

فال روزانه متولدین خرداد

ممکن است شما دوست داشته باشید که رویه خود را تغییر داده و از زندگی‌تان لذت ببرید، اما به نظر می‌رسد دیگران نسبت به شما تصور دیگری در ذهن دارند. اگرچه شما باید سعی کنید که با توجه به برنامه‌هایتان پیش بروید، اما اگر به نقطه‌ای رسیدید که فکر کردید نباید تا اینجا پیش روی می‌کردید نگرانی به خود راه ندهید. فقط چند نفس عمیق کشیده و مرزهایی را که برای خودتان تعیین کرده‌اید را به دیگران نیز بگویید تا از راهی که شما برگزیده‌اید متعجب نشوند.

فال روزانه متولدین تیر

زمانی که امروز برای شما تبدیل به روز سختی می‌شود، ماهی‌های نشانه شما فقط سخت‌تر کار خواهند کرد. این واکنش نامشخص ممکن است نتیجه تمایل شما برای رویاپردازی درمورد شغل ایده‌آلتان باشد، اما آشفته کردن خود با وظایف بیشمار می‌تواند به ذهنتان کمک کند که خودش را با چیزهای دیگری مجهز کند. حقیقت این است که شما باید تا زمان رسیدن به رضایت کامل راه زیادی را طی کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

برنامه‌های شما مثل فکرتان پرمشغله هستند، اما خصوصیات شما به گونه‌ای است که از مدیریت زمانی نادرست بیشتر از کنسل شدن قرار ملاقاتها ناراحت می‌شوید. شما اکنون فراموشکار شده‌اید؛ البته فقط دست و بالتان تنگ‌تر شده است. اگرچه شما می‌توانید پتانسیل‌های فراوانی که در اطرافتان است را ببینید، اما نمی‌توانید از آنها بهره بگیرید. به وظایفی که ضروری به نظر نمی‌رسند نپردازید؛ امروز کمی وقت آزاد داشتن یک موضوع خیلی طبیعی به نظر می‌رسد.

فال روزانه متولدین شهریور

از زمانی که شما از دادن جواب “نه” به یک درخواست امتناع کرده‌اید، توانسته‌اید حتی بهتر از آن چیزی که فکر می‌کردید عمل کنید. راه‌حل‌های ذهنی شما قوی هستند، اما تحت کنترل زندیگتان نیستند. در عوض موج تازه‌ای از ایمان در حالیکه شما را قادر می‌سازد که به مسائل مشکل نگاه کرده و شروع هرچیزی را خیلی مثبت ببینید، به شما امید تازه‌ای برای آینده می‌دهد. اما کمی هم کناره‌گیری از فکر کردن به نتیجه آرزوهایتان هنوز برایتان سودمند است.

فال روزانه متولدین مهر

شاید امروز بوسیله ی ستاره بخت خود توانسته باشید میزان دارایی خود را حساب کنید یا شرایط مالی خود را بدانید و بخواهید که به مرخصی که آرزوی آن را داشتید بروید. اما یک مرتبه وقتی پی می‌برید که شرایط واقعی شما آن چیزی نیست که می‌خواستید، دلسرد بشوید. ناراحت نباشید، پولهای خودتان را می‌توانید روی پولهایی که بعداً می‌خواهید بگذارید.

فال روزانه متولدین آبان

اینکه امروز مراقب جیب خود باشید برای راحت بودن از بابت مسائل مالی کافی نیست. اما راه درستی را در پیش گرفته‌اید. شاید نیاز داشته باشید که روش آسانتری برای اینکه زندگی بهتری داشته باشید به کار ببرید و این مستلزم این است که ازخرج‌های اضافی و خریدهای لوکس خود صرف نظر کنید. نه اینکه اصلاً خرج نکنید. چیزهای اصلی را در نظر بگیرید و بیشتر از درآمد خود خرج نکنید.

فال روزانه متولدین آذر

شما می‌توانید بازگشت ماه به نشانه تان را حس کنید، چراکه احساسات‌تان شدیدتر و نوسان‌های رفتاری تان نسبت به قبل بیشتر شده است. اما وقتی که پلوتو در سومین خانه تان یعنی خانه ارتباطات با خورشید تعامل برقرار می‌کند، قدرت و توانایی‌هایتان نیز بیشتر می‌شود. پس شانس خود را امتحان کرده و قبل از اینکه فرصت‌هایتان را از دست بدهید، افکار و ایده‌های خود را ابراز کنید.

فال روزانه متولدین دی

شما خود و فعالیت‌هایتان را بسیار محدود کرده اید، مانند سابق با دوستان‌تان رابطه ندارید.به همین دلیل احساس تنهایی می‌کنید.برای خانواده یا اطرافیان‌تان احساس دل نگرانی و دل مشغولی دارید اما بهتر است نگرانی را کنار بگذارید زیرا هر شخصی مسئول زندکی خودش است و هر شخص باید به تنهایی زندگی خود را بسازد، زیرا شما قدرت لازم را ندارید که در ﺁن واحد به چندین نفر کمک کنید و این کارتان باعث می‌شود از زندگی خودتان نیز باز بمانید.

فال روزانه متولدین بهمن

یک نیروی مثبت تازه ای وارد زندگی شما شده است، به همین دلیل شما سلامتی، شادی سابق خود را باز یافته اید.شما کارها و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید کاملا درست و بر اساس منطق می‌باشد، اما فرد یا افرادی با شیطنت‌ها و بد جنسی‌هایشان شما را از راه درستی که انتخاب کرده اید منحرف می‌کنند توصیه می‌کنیم که راه خود را تا انتها بدون تغییر ادامه بدهید.

فال روزانه متولدین اسفند

علاقه به سفر کردن امروز در شما بسیار قوی شده است و شما احساس می‌کنید که فقط باید بلند شده و از خانه خارج شوید. شاید شما واقعاً این کار را انجام دهید، اما از نظر جغرافیایی نباید زیاد از خانه‌تان دور شوید. شاید هنوز شما بخواهید که به جایی دور مسافرت کنید و از مسئولیتهایتان دور باشید. به یاد داشته باشید برای شما ماندن در محل کار و پرداختن به آنچه روی میزتان است بهتر از فرار کردن از آنهاست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">