مسیج فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

اس ام اس

اس ام اس ، اس ام اس عاشقانه


اس ام اس خنده دار سری 156

Message-Fa | چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۰۳ ب.ظ

اس ام اس های خنده دار سری جدید خنده



تو این شبهایی که هرکس یه مشکلی داره یه خواهش ازتون دارم

چشماتونو ببندید یه چیزی میخوام بگم

.

.

.

چشمهای اون وسطیه بازه…نمیگم
.
.
.
اس ام اس خنده دار و طنز جدید

sms khandeh dar
.
.
.
اینقد از اینایی که میگن ” شما هر وقت امر بفرمابین، ما پا در رکاب شماییم” بدم میاد که نگو !

اینا رسما ما رو اسب فرض کردن که میخوان پاشونو بکنن تو رکابمون !
.
.
.
اس ام اس جدید جوک

sms jok
.
.
.
ﺍﯾﻦ ﻣﺘﻦ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺗﻨﻤﻮ ﻟﺮﺯﻭﻧﺪ

.

.

.

.

ﻫﻠﻪ ﺩﺍﻥ ﺩﺍﻥ ﺩﺍﻥ ﻫﻠﻪ ﯾﻪ ﺩﺍﻧﻪ ﯾﻪ ﺩﺍﻧﻬﻬﻬﻬﻪ …

اس ام اس
.
.
.
جدیدترین جوک های مهر

sms jok jadid
.
.
.
زنه میگه شوهرمو فرستاده بودم سیب زمینی بخره تریلی شوهرمو زیر گرفت

بهش میگن خوب حالا میخوای چیکار کنی ؟

میگه نمیدونم شاید ماکارونی درست کردم !!
.
.
.
پیامک جوک سری جدید

jok khande dar
.
.
.
از قدیم گـٌفتن دهـَن مَردم رو نمیشه بَست…

اما صاف که میشِه کــَرد…

جــِــــــر که میشــِه داد

گِل که میشــِه گرفت.
.
.
.
جوک جدید

sms
.
.
.
من هر وقت از جایی برمیگردم خونه

وقتی که میرسم خونه مامانم ازم میپرسه :

سلام خسته نباشی ، رسیدی ؟

پَ نَ پَ تو راهم رسیدم صدات میکنم
.
.
.
متن های خنده دار سری جدید

matn khande dar


.
.
.
دختره داشته رانندگی میکرده میبینه تابلو زده قبل از ورود به تونل چراغها را روشن کنید.

میگه یا خدا من از کجا بدونم چراغهای تونل از کجا روشن میشه!
.
.
.
مسیج فا اس ام اس جدید

Message-Fa
.
.
.


شوهر چگونه موجودی است؟؟

شوهر فعلا موجود نیست!

بیخود دلتونو صابون نزنید

یه دونه پیرمرد ته انبار مونده..!!

فاکتور کنم؟؟
.
.
.
جدیدترین جوک ها و مطالب طنز

sms jok
.
.
.
ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻫﻨﺪﻭﺍﻧﻪ ﺁﻣﻮﺧﺘﻢ

ﻫﯿﭻ ﺩﻟﯿﻞ ﺧﺎﺻﯽ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﻩ ، ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺧﻮﺩﻣﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﺯ ﻫﻨﺪﻭﻧﻪ یاد بگیرم
.
.
.
اسمس جوک جدید

sms jok
.
.
.
اسمش دمپاییه اما هیچ وقت دم پا نیست!!!

دورترین نقطه دستشویی پارک شده’

نمیدونم نفر قبلی بال بال زده تا دم در !؟
.
.
.
مطلب خنده دار

sms
.
.
.
مشتری اومده واسه خونه

میگه “بدی خونه اینه که در دستشویی تو حال باز میشه

بابام برگشته میگه” میخوای زیر گذر بزنیم از تو اشپزخونه بیای بیرون؟
.
.
.
اس ام اس جدید

sms
.
.
.
دمتون گرم با این مرامتون اگه کار داشته باشین فقط پیله میشین کارتون انجام بشه

اما زمانی که کارتون دارن هر چقدر دنبالتون میگردن پیداتون نمیکنن . . .

اس ام اس
.
.
.
جوکهای جدید مهر ماه 93

jok jadid
.
.
.
همش میگن تو چرا اینقد تپلی !

بابا من تپل نیستم فقط واضحتر از شما دیده میشم!

رزولوشنم بالاتره ! همین!! کیفیت اتفاقی نیست که آخه!!! اس ام اس
.
.
.
پیامک جدید خنده دار

jok
.
.
.
سلام جیگرم!

با جیگرم بودم!

من عادت دارم به اعضایه بدنم سلام بدم!

شما به کارت برس!

سلام کبدم!
.
.
.
پیامک های خنده دار سری جدید

payamak jadid
.
.
.
اومده تو اتاق ،قابِ عکسِ رو دیوار و دیده میگه : وای داداشتــــــــــــه؟

میگم: آره

میگه : عکسشـــــــــــــه؟

میگم پـــَــ نَ پـــَـــ خودشه ، گذاشتمش رو دیوار با دمپایی کوبیدم رو صورتش،چسبیده به دیوار!
.
.
.
اس جدید و خنده دار

sms jok
.
.
.
طرف اسم بچه ۳روزشو یادش رفته،مجبور شده به شناسنامش مراجعه کنه!!!
والا...
اسمه رو بچه میذاری؟؟!!
.
.
.
جدیدترین جوکهای امروز

jok
.
.
.
دیشب ماشینه یه دختره خراب شده بود، من و دوستم در یه حرکت خیرخواهانه رفتیم هلش دادیم، دختره ماشینو روشن که نکرد هیچ، تازه چرخا ماشینم انداخت تو جوب :|
بعدش پیاده شده طلبکارانه میگه شما کج هل دادین :| اس ام اس
.
.
.
جوک جدید در مسیج فا

jok jadid
.
.
.
عاقا دیروز تو صف مترو بودیم یهو ی نفر از اون عقب داد زد :"آهااااااای بزغاله!!!"......
باورتون نمیشه نصف جمعیت برگشتن ببینن کی صداشون کرده!!!^_! ..
حالا من ^_^
بزغاله*_@
حضار حاضر درسالن^_&
.
.
.
متن های خنده دار 1393

sms jadid
.
.
.
یه وقت زشت نباشه شمال کشور توی ماه مهر به خاطر برف مدرسه ها تعطیل میشه و مردم توی خونه ها شوفاژ و بخاری روشن میکنن اون وقت ما هنوز کولر روشن میکنیم :|
.
.
.
پیامک خنده دار و جوک جالب آبان 93
.
.
.
ﻣﻨﻢ می توﻧﺴﺘﻢ ﺑﭽﻪ ﻣﺎﯾﻪ ﺩﺍﺭ ﺑﺎشم و ﻣﺎﺯﺭﺍتی ﻭ ﺧﻮﻧﻪ ﺩﻭﺑﻠﮑﺲ،ﺑﺮﺝ، ﻛﺎﺭﺧﻮﻧﻪ و ... ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ

ﻓﻘﻄﻄﻄﻂ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺧﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩ ، ﻣﯿﻔﻬﻤﯽ ؟؟؟خسته!!!!!
.
.
.
استتوس های خنده دار
.
.
.
هر 60 ثانیه اى که مى گذره
1 دقیقه از عمرتون گذشته !
.
.
.

جمله سنگین است , وقت نیز طلا ,از وقت گرانبهایتان استفاده کنید


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">