مسیج فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

اس ام اس

اس ام اس ، اس ام اس عاشقانه


پیامک های عاشقانه سری 161

Message-Fa | شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۳۲ ب.ظ

در ستایش مهربانیت همچون نماز مسافر ، شکسته ام !
.

.

.

اس ام اس احساسی و زیبا مسیج فا

payamak Message-Fa

.

.

.
کمی از غصه هایم یاد بگیر که وقتی بودی با فکر رفتنت

و وقتی رفتی با فکر برنگشتنت همراه من ماند !
.

.

.

اس ام اس احساسی و زیبا مسیج فا

payamak Message-Fa

.

.

.
تو مرا می پایی که مبادا دل خود را به تو تحمیل  کنم

و من اما گاهی همچنان خیره به تو می نگرم تا شاید

حرف احساس دلم را از نگاهم خوانی و به من فرصت پرواز دهی . . .
.

.

.

اس ام اس احساسی و زیبا مسیج فا

payamak Message-Fa

.

.

.
به یاد هم بودن قشنگترین هدیه ای است که نیازی به با هم بودن نداره . . .
.

.

.

اس ام اس احساسی و زیبا مسیج فا

payamak Message-Fa

.

.

.
بهر هر یاری، که جان دادم به پاس دوستی

دشمنی ها کرد با من، در لباس دوستی . . .
.

.

.

اس ام اس احساسی و زیبا مسیج فا

payamak Message-Fa

.

.

.
بی تو چمدانی ست دلم که تنهاییم را در آن تا می زنم

و قفلی از دلتنگی بر آن می گذارم ، که رمزش حروف اسم توست . . .
.

.

.

اس ام اس احساسی و زیبا مسیج فا

payamak Message-Fa

.

.

.
چقدر تلخ شده ای ، این روزها قندهایت را در دل چه کسی آب میکنی ؟
.

.

.

اس ام اس احساسی و زیبا مسیج فا

payamak Message-Fa

.

.

.
زلال که باشی سنگهای کف رودخانه‌ات را می‌بینند،

برمی‌دارند و نشانه می‌روند دُرست به سوی خودت!
.

.

.

اس جدید عاشقانه و زیبا 93

message-fa

.

.

.
خدایا …. یا فریاد در گلو یم را بگیر، یا بغض گلوگیرم را …

هرکدام راه دیگری را بسته . . .
.

.

.

جدیدترین پیامک های آبان 93

Message-Fa

.

.

.
گاهی چه اصرار بیهوده ایست ، اثبات دوست داشتنمان

چرا که دوست ترمان دارند وقتی دوستشان نداریم . . .
.

.

.

پیامک سری جدید آبان 1393 مسیج فا

sms jadid Message-Fa

.

.

.
من تو را بیشتر از غرورم دوست داشتم و تو… غرورت را بیشتر از من

حالا اما…

بگذریم نه چیزی از غرور تو مانده نه از دوست داشتن من . . .
.

.

.

اسمس جدید آبان 1393 مسیج فا

sms dar jadid Message-Fa

.

.

.
تصور کن بهاری را که از دست تو خواهد رفت / خم گیسوی یاری را که از دست تو خواهد رفت

شبی در پیچ زلف موج در موجت تماشا کن / نسیم بیقراری را که از دست تو خواهد رفت .
.

.

.

اسمس جدید آبان 1393 مسیج فا

sms dar jadid Message-Fa

.

.

.
دل من پشت سرت کاسه آبی شد و ریخت

کِی شود پیش قدمهای تو اسفند شوم . . .
.

.

.

پیامک سری جدید آبان 1393 مسیج فا

sms jadid Message-Fa

.

.

.
عجب دوره زمونه ای شده که به خاطر حفظ رفاقتت

باید خیلی از حرفارو توی دلت نگه داری

تا حداقل کسی رو داشته باشی که بهش بگی رفیق

مگه نه رفیق … !؟
.

.

.

پیامک سری جدید آبان 1393 مسیج فا

sms Message-Fa

.

.

.
این ساحل خسته را تو پیدا کردی

این موج نشسته را تو برپا کردی

من خامُش و خسته خفته بودم ای عشق

مرداب دل مرا تو دریا کردی . . .
.

.

.

اس عاشقانه سری جدید آبان 1393 مسیج فا

sms Message-Fa

.

.

.
گذشت دیگر آن زمان که فقط یک بار از دنیا می رفتیم

حالا یک بار از شهر می رویم …

یک بار از دیار …

یک بار از یاد…

یک بار از دل …

و یک بار از دست …
.

.

.

اس عاشقانه سری جدید آبان 1393 مسیج فا

sms Message-Fa

.

.

.
فرقـی نمـی کند

بگویم و بدانـی …!

یا …

نگویم و بدانـی..!

فاصله دورت نمی کند …!!!

در خوب ترین جای جهان جا داری …!

جایـی که دست هیچ کسی به تو نمـی رسد.:

دلــــــــــــــم…..!!!
.

.

.

اس عاشقانه سری جدید آبان 1393 مسیج فا

sms Message-Fa

.

.

.
باید ببینمت !

چرا که روی نوار قلبی ام

پیوسته نام تو بود

و پزشک نیز بر آخرین نسخه ام

تو را تجویز کرده است . . .
.

.

.

اس عاشقانه سری جدید آبان 1393 مسیج فا

sms Message-Fa

.

.

.
قسمت این بود که من با تو معاصر باشم

تا در این قصه ی پر حادثه حاضر باشم

تو پری باشی و تا آن سوی دریا بروی

من به سودای تو یک مرغ مهاجر باشم . . .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">