مسیج فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

اس ام اس

اس ام اس ، اس ام اس عاشقانه


اس ام اس های عاشقانه سری جدید 93

Message-Fa | چهارشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۱۰ ق.ظ

اس ام اس عاشقانه کوتاه

 

حکایته عاشقانه من کوتاست…
من عاشق او بودم
و..!
او عاشق او…
.
.
.
اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghane
.
.
.
تو سرآغاز تمام فصلهای عاشقانه منی.
.
.
.
اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghane
.
.
.
این از لطف خدای منه …
تاچشم کارمی کند…
 جای توخالیست….
.
.
.
اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghane
.
.
.
سخن عاشقانه گفتن دلیل عشق نیست
.
.
.
اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghane
.
.
.
دلم یک عاشقانه ساده میخواهد….
(من و تو)
و دیگر هیچ…..
.
.
.
اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghane
.
.
.
تو میریو من میمونم….
 با یه عالم عاشقانه های تو…..
.
.
.
اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghane
.
.
.
عاشقانه هایم را برای در می خوانم که دیوار…
.
.
.
اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghane
.
.
.
من همونم که نازنینش بودم
ما به این شهر
عاشقانه قرارها
بدهکاریم
برگرد…
.
.
.
اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghane
.
.
.
خیلی باشم… یک هیچ ِ کاملم برای تو…!
.
.
.
اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghane
.
.
.
تا شقایق هست عاشقانه زندگى باید کرد
.
.
.
اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghane
.
.
.
باران نبار عاشقانه اش نکن………
 من و او ما نشدیم
.
.
.
اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghane
.
.
.
لعنت به تو و ذات خرابت
نبار باران عاشقانه اش نکن من و او ما نشدیم….

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">