مسیج فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

اس ام اس

اس ام اس ، اس ام اس عاشقانه


جوک جدید D:

Message-Fa | جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۵۰ ب.ظ

اعتراف میکنم
دیروز پدرم کولر رو خاموش کرد من رفتم تو آشپزخونه در یخچال رو باز کردم جلوی یخچال خوابیدم :)))))))
بعععععله از قدیم گفتن هنر نزد ایرانیان است و بس

.

جوک جدید وخنده دار

.

آقایون عزیز بهتون توصیه میکنم روز خواستگارى

درخواست کنین عروس یه راست از حموم بیاد تو مراسم خواستگارى

حقتونه بدونین همسرآینده تون چه شکلیه !! والا

.

جوک جدید وخنده دار

.

ضد حال یعنی این که پات به اون پات گیر کنه شیرجه بزنی تو دل پسر مردم!!!!! مدیونی اگه فکر کنی برای خودم پیش اومده ها!!
من @‌ـ‌@
پسره#ــــــــ#
مردم:مبارک باشه!!!
بازم من@‌ـــــــــــــــــــــــ@

.

.

دقت کردین اینایى که تو مهمونیا دارن کباب باد میزنن،.


وقتى ازشون تشکر میکنى، جوگیر میشن تندتر باد میزنن

.

جوک جدید وخنده دار

.

فیسبوک… آخرین بازدید : ۵دقیقه قبل
پلاس… آخرین بازدید : ۳دقیقه قبل
ویچت… آخرین بازدید : ۶دقیقه قبل
وایبر… آخرین بازدید : ۹دقیقه قبل
درس… آخرین بازدید : ترم قبل !!!

.

جوک جدید وخنده دار

.

چرا به کسی که چشماش سبز و آبی و اینا میگن چشم رنگی
مگه قهوه ای و مشکی رنگ نیست ؟
تبعیض تاکجا !؟

.

جوک جدید وخنده دار

.

امروز به معنای واقعی کمبود یه مرد را توی زندگیم احساس کردم،
کمبود دستهای محکم قوی و مردانه اش را…
لامصب در شیشه مربارو هر کاری کردم باز نشد

.

جوک جدید وخنده دار

.

ﺗﻤﺴﺎﺡ ﺭﻭ ﻫﺮﻭﻗﺖ ﺍﺯ ﺁﺏ بگیری ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ پارت میکنه!
ﺁﺧﻪ ﻣﻦ نمی ﻓﻬﻤﻢ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺩﺍﺭﯼ ﺗﻤﺴﺎﺡ ﺗﺎﺯﻩ ﺑﺎﺷﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺯ ﺁﺏ ﻣﯿﮕﯿﺮﯾﺶ؟
ﺟﺪﯼ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺩﺍﺭﯼ ﺗﻤﺴﺎﺡ ﺭﻭ ﺑﮕﯿﺮﯼ ﺍﺯ ﺁﺏ؟
ﺗﻤﺴﺎﺡ ﻫﻢ ﻗﺪ ﺗﻮﺋﻪ؟ ﺷﻮﺧﯽ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺎﻫﺎﺕ؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">